|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Iiik! Buksen sprakk; hvordan fikser jeg dette?Litt spekulativ overskrift for å lokke husmorskolekyndige inn i tråden. Hvordan fikser jeg at trykkknappen i dongribuksen spratt av i morges? Kan jeg feste en trykknapp selv hvis jeg finner en i syskuffen, eller må en skomaker etc gjøre det? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Iiik! Buksen sprakk; hvordan fikser jeg dette?Du kjøper en patentknapp beregnet på dongri og hamrer i vei. Du finner det sikkert på Bogerud eller gardinforretning hvis du ikke har en sømforretning i nærheten.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Iiik! Buksen sprakk; hvordan fikser jeg dette?:Noterer: Det der så kjent ut, er det ikke slike som ofte følger med dongribukser og slikt som ekstrautstyr, mulig jeg har en slik i skuffen allerede. Jeg legger en del på hver side av dongristoffet og hamrer med en hammer altså? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Iiik! Buksen sprakk; hvordan fikser jeg dette?Noe sånt, ja. Du må ha et hull i stoffet først slik at delene kommer fysisk i kontakt med hverandre.
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Iiik! Buksen sprakk; hvordan fikser jeg dette?
Jeg fikset en trykknapp i overtrekksbuksa til sjefen her om dagen. 10 kroner kostet det. |
|
|
|
![]() |
|
|