|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Jeg kjøpte nye dresser til mine barnehagejenter i januar. Dressene er Skogstad sine vinterdresser med uttagbart ullfòr. De ble brukt fra januar til mars. Tok de fram igjen i forrige uke og de har nå brukt de i 1,5 uke i barnehagen. Jeg vasket dem i helga og oppdaget at dressene er fulle av hull. De er ikke slitt fra utsiden, men det er tapen på sømmene som har gnaget hull gjennom dressenes ytterstoff. I tillegg er det hull nederst der en hard del på glidelåsen har gnagd seg gjennom stoffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Jeg har ikke noe svar, men henger meg litt på her. Jeg har også en skogstad dress, men av typen vår/høst dress som ble kjøpt tidligere i vår. Oppdaget nå på fredag at sømmen/limet har gått opp over kneet, så har egentlig lurt litt på om jeg skal prøve å lappe den. Har heller ikke kvitteringen nå lenger, så tenker at reklamasjon er rimelig nyttesløst .. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Send en mail til Skogstad og hør hva de sier. |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Men er egentlig kvittering så viktig? Det er jo Skogstad som må erstatte dressen og butikken taper vel ikke noe? De har jo bare litt jobb? Eller har jeg misforstått? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?
Ja, det kan jeg jo gjøre! Det har jeg ikke tenkt på en gang. Takk for tipset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Da er mail sendt, så får vi høre hva de sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
Med mindre de kjenner deg veldig godt, og vet at du har kjøpt dressene akkurat der, så tror jeg de fleste butikker vegrer seg for å kjøre reklamasjonssaker for andre enn sikre kunder. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Aquasure er supert å tette småhull med. Fåes kjøpt i sportsbutikker, og jakt&fiske-butikker m.fl. Brukes til å lappe alt fra yttertøy til telt, vadestøvler osv. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ja, jeg kjenner Aquasure og har brukt det til regndresser mm. Men her er det for mange hull. Det er slitt tett i tett med små hull langs alle tapede sømmer. Hullene kommer akkurat der kanten på tapen er, ca 1 cm fra selve sømmen. Det er alt for mye til å kunne lappe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Jeg har fått svar fra Skogstad. Det tok noen dager, men bedre sent enn aldri! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Så bra da! |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Reklamasjonsgrunn på Skogstad-dresser?Tenkte jeg skulle oppdatere denne. I dag fikk jeg endelig pengene mine tilbake. Det tok 4 uker og en hel del mas, men det ordnet seg til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|