|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Skal bare mase litt om den her spiralen igjenJeg har hormonspiral, snart fem år.
![]() |
#2 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skla bare mase litt om den her spiralen IGJENJeg tror den virker, men skiller ut mindre hormoner og derfor "virker den ikke så bra" mot mensen. Den skal imidlertid virke mot graviditet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Skla bare mase litt om den her spiralen IGJENstemmer som nelly sier. Hormonspiral skal vel byttes hvert 5 år for å være helt sikker, men kan som regel sitte opp til 7 år.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Skal bare mase litt om den her spiralen IGJENkan jeg blande meg inn med et spørsmål?
![]() |
#6 |
nygift
|
![]() Sv: Skal bare mase litt om den her spiralen IGJENJeg satt den inn februar 05 og hadde siste nov 06, frem til nå om fredag. Fra jeg satt den inn å frem til nov 06 hadde jeg avogtil, ca hver 3.mnd og varte ca 12 timer.
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Skal bare mase litt om den her spiralen IGJENEi jeg jobber sammen med satte inn hormonspiral på vårpart.
![]() |
#8 |
nygift
|
![]() Sv: Skal bare mase litt om den her spiralen IGJENJeg hadde den jo i over 1,5 år før mensen var helt borte.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal bare mase litt om den her spiralen IGJENJeg byttet for en mnd. siden.Hadde hatt den i nøyaktig 5 år.Brukte et lite truseinnlegg første dagen,siden har jeg ikke blødd en dråpe og det gjorde jeg heller ikke i de 5 årene jeg hadde den sist.Funker helt fantastisk for min del!!
![]() |
#10 |
nygift
|
![]() Sv: Skal bare mase litt om den her spiralen igjenSen oppdatering!
![]() |
|
|