|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Godt kamera for barn?Glitterbarnet syns det er stas å ta bilder med min telefon, og jeg lurer litt på om han skal få sitt eget kamera. Finnes det noen gode, enkle kameraer som tåler en støyt? Det kan nok gå i gulvet en gang eller tre.
|
|
|
#2 |
|
nygift
|
Sv: Godt kamera for barn?Det finnes noen i fisher price som tåler både en støyt og litt søl.
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Godt kamera for barn?Takk for tips Urt! Jeg ser av anmeldelsen at det er ganske tregt, og det tror jeg er litt dumt for barn. Jeg tenker det bør være relativt kjapt, sånn at han ikke tar masse bilder av at han tar kameraet vekk fra øynene.
|
|
|
#5 |
|
Unik
|
Sv: Godt kamera for barn?Den testen og det kameraet er frå 2007. Så eg tipper det er kommen kjappare og betre kameraer sidan den gong. Men dette var det første eg kom over som var vanntett og tålte fall frå høyde.
|
|
|
#8 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Godt kamera for barn?Vi kjøpte et sånt Olympuskamera til familien og ungene nå i sommer. Det er det billigste av de to variantene de har nå. Ungene bruker det uten det miste problem, det tåler masse og tar gode bilder. Jeg syns det er vel verdt prisen.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Godt kamera for barn?Det der Fisher Price-kameraet sjekket vi ut da det kom. Det koster så pass mye, og er så pass dårlig, at det er like greit å kjøpe et billig kompaktkamera.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Godt kamera for barn?Vi har et slikt barnekamera (ikke Fisher Price, men i samme prisklasse) og det tar helt utrolig dårlige bilder. Det er defintivt et leketøy og ikke et kamera. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Godt kamera for barn?Vi har et Powershot-kamera av de tidlige typene (det er 5 år gammelt). Det har tålt en god støyt, når jeg tenker meg om.
|
![]() |
|
|