|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Er det mulig???!!!??? Skjerpingz, peepz!Skjerpings, altså. Jeg sitter her og kjeder meg, og har ikke en eneste morsom tråd om udugelige lærere, manglende respekt for andres kulturer eller prikkesutring å lese. Sist redigert av Maverick : 29-10-09 kl 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Dere er så kjedelige!Eller det nye samlivsbruddet til Rune Rudberg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Dere er så kjedelige!aC is on the prowl!
Generaliser for å spare tid!
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Dere er så kjedelige!
Nei, huff da. Han har hatt et par slike de siste årene. Det er vel i Sjå og høyr allerede?
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Dere er så kjedelige! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er han singel igjen?
![]() |
#11 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Dere er så kjedelige!Jeg lurer på om det i det hele tatt er forsvarlig å være hjemme med tre syke grisehalebarn. Er på andre dagen og begynner å bekymre meg for egen mentale helse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere er så kjedelige!Mener du jeg burde lage en sutretråd om voksne mannfolk som forteller deg at du nok skal gjøre noe, men du får beskjed om det i en mail i god tid, for så to uker senere ringe og spørre om du har gjort det og blir sure når jeg sier at jeg ikke har fått mailen og at jeg ikke går og husker alle datoer inne i det lille, overarbeidete hodet mitt? Dessuten er fristen OM to dager og ikke for dager siden.
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere er så kjedelige!Har lest tråden. Kan noen lære meg å skrive opp ned? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
snikmoderering |
|
|