|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg liker konspirarsjonsteorier, jeg - de er knallgod underholdning, og jeg ler like rått og hjertelig for hver jeg kommer over.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?De skremte vettet av meg da jeg var yngre, men nå er jeg heldigvis i stand til å le av dem.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Hadde vi ikke et medlem her på FP som mente at det lå politikere under jorda i bunkerser oppi nord eller noe sånt?
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg synes størsteparten av konspirasjonsteoriene er riktig så underholdende. Og sitter veldig ofte igjen med en "hvor tar de fra!"-følelse.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg synes litt synd på folk som tror på alskens konspirasjonsteorier. Det er jo som oftest folk veldig langt unna maktens tinder for å si det sånn, og som prøver å google seg frem til hvordan verden faktisk fungerer og så har de ikke mulighet til å klare å skille ut hva som er sannsynlig og ikke sannsynlig.
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?
Eller de som mener staten anbefaler alle å vaksinere seg sånn at de tjener penger på den.
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
Å å å .. men har du ikke hørt at i vaksinen så legges det også inn sporingsbrikker slik at myndighetene til enhver tid kan spore opp hver enkelt person.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg forholder meg til dette på daglig basis, og kjenner at lysten til å kaste stiftemaskiner, hullemaskiner eller annet tungt kontormateriell til tider er påtrengende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier? ...nuff said...
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Vel, jeg takler iallfall ikke å ha noe med folk å gjøre som tror fullt og fast på sånt.
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg lurer på om man bør være åpen for at disse har rett? Og ikke være arrogant og avfeie? Men heller være litt ydmyk?
![]() |
#17 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg avfeier konspirasjonsteorier, jeg blir sur av konspirasjonsteoretikere. Særlig er det slitsomt med dem man har et slikt forhold til at man må pakke inn "herregud, hvilket salig sprøyt av en teori" på en dannet måte eller holde kjeft - sånn i høflighetens navn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Hvordan er det egentlig med sporing av bankkort og medlemskort og sånt? Mamma jobber i butikk, og det er en kunde der som er helt hysterisk når det gjelder dette. Mamma vet aldri helt HVA hun skal si til vedkommende ...
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg elsker konspirasjonsteorier! Og aller mest elsker jeg å få dem plukket fra hverandre!
![]() |
|
|