|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hvor lenge lever en cherrytomatplante?Jeg har en sånn en, svært beist av en sak som er altfor stor for vinduskarmen min. Men den blomstrer fortsatt og det er tomater på den. Grønne ennå, riktignok, det her går ikke akkurat fort. Men trenger ikke disse greiene sol og varme og sånt? Eller; varme får den, for den står over panelovnen som er i bruk og jeg mistenker at det er derfor den driver på og spirer og gror. Jeg har derfor ikke samvittighet til å lempe den ut.
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor lenge lever en cherrytomatplante?Jeg er Doktor Død når det kommer til planter, det er snakk om virkelig aktiv dødshjelp om plantene trenger vann oftere en 1 gang pr mnd.
![]() |
#3 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge lever en cherrytomatplante?Pleier å kjøpe ferdig på plantasjen i mai. Den står ute da naturligvis og får mye vann og sol. De siste to årene har den kommet med tomater og selvsagt da blomster først to ganger i løpet av sesongen før det har blitt for kaldt ute.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor lenge lever en cherrytomatplante?Jeg er ikke så opptatt av at den skal fortsette å leve, altså. Men jeg trenger ikke være cherrytomatmorder. Bare litt sånn passiv dødshjelp.
![]() |
|
|