|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når er det januarsalg?Det blir Oslotur på meg i januar. Men har ikke bestemt dato enda. Tenkte å tilpasse reisetid med salget, så når januarsalget på klær? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det januarsalg?i januar? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det januarsalg?I april. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når er det januarsalg?Noen begynner allerede i romjula, noen flere begynner 4. januar, mens noen få (gjerne de litt dyrere butikkene) venter til 3. uka i januar eller senere.
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når er det januarsalg?Her er det "januarsalg" og "kvalitetssalg" som er greia (ikke i Oslo dette altså, men sikkert samme opplegget der og tenker jeg)
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det januarsalg?
Takk for svar. Var nok kvalitetssalget jeg siktet meg inn på. Men i slutten av januar er litt i seineste laget, så da spiller det ingen rolle når jeg drar da. Kjekt å vite. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når er det januarsalg?
Tja, dette er ikke helt riktig lenger. Jeg jobbet i en dyr skobutikk og der begynte alltid salget første eller andre arbeidsdag (er gjerne varetelling en av de) etter nyttår, fordi alle de andre butikkene i senteret (Paleet på Karl Johan) begynte salget da.
|
![]() |
|
|