Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokforslag til gutt, 17?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 13:10   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bokforslag til gutt, 17?

Det trenger jeg
Jeg er den kjipe tanta som gir alle ungene bøker til jul
Jeg kjenner ikke gutten noe særlig (han er onkelbarnet til min mann). Han driver med taekwon do, liker fiske og snøscootere. Han har likt å lese og se på gode filmer da han var yngre, i hvert fall, men jeg vet ikke hvor mye han leser i dag. Regner med at han har lest Harry Potter, Eragon og Ringenes herre fra før.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:14   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokforslag til gutt, 17?

Min 18-åring likte Shantaram.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:15   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

En eller flere av Jordsjø-bøkene til Ursula LeGuin? Nevøen min (16) er vilt begeistret, og han liker også de bøkene du nevner at du tror han har lest.

Gammel 30-10-09, 13:26   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Takk for forslag!
Stompa: jeg finner bare Jordsjøbøkene på engelsk. Jeg kjenner ham ikke godt nok til å vite om han synes det er ok.
Skal lese litt mer om shantaram.

Foreslå gjerne flere -gjerne norske bøker!

Gammel 30-10-09, 13:33   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt Jordsjøbøkene på norsk ganske nylig. Tror det var via bokklubben.no.

Gammel 30-10-09, 13:34   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Jeg fant de ikke verken på Bokklubben, bokkilden eller Norli nå. Fant et sted, men der sto det "ikke lenger i salg"

Gammel 30-10-09, 13:36   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Det var synd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.