Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolene og planer mot mobbing

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har skolen program mot mobbing?
Ja, skolen har antimobbeprogram, og jeg kjenner godt til det 34 62,96%
Ja, skolen har antimobbeprogram, men jeg kjenner ikke noe særlig til det 10 18,52%
Nei, skolen har ikke antimobbeprogram 1 1,85%
Jeg er usikker på om skolen har antimobbeprogram 9 16,67%
Trengs ikke, bare snille barn på skolen hos oss! 0 0%
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 13:31   #1
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Skolene og planer mot mobbing

Her om dagen kom jeg opp i en interessant diskusjon. Det gjaldt hvordan mobbing håndteres på skolene. Den ene jeg diskuterte med hevdet at så godt som alle skoler har ett eller annet opplegg mot mobbing.

Og det kan det godt hende at de har. Men vet vi foreldre om det? Jeg vet i alle fall ikke om skolen vår har noe anti-mobbeprogram. Det jeg tenker på nå er disse definerte programmene, jeg har selv hørt om bare Zero og "Ingen utenfor", men det finnes sikkert mange andre.

Så hvordan er det med dere andre? Har skolen mobbeprogram? Er dere kjent med det? Følges det? Har det positiv effekt på skolehverdagen?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.