Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jakke og bukse fra Reflex, varmt nok?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 12:45   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.840
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Jakke og bukse fra Reflex, varmt nok?

Jeg har kjøpt jakke og bukse fra Reflex, men nå er jeg i tvil om jakken er varm nok til vinteren.
Jeg finner ikke bilde av jakken på nettet, men den er veldig lik dressen som det er bilde av i en annen tråd. Det er en såkalt allværs jakke med for.

Det gutten (4 år) trenger er en varm vinterjakke til bruk mest i bilen og til og fra steder når vi ikke ønsker å ta på ullgenser/dress.

Har sett litt på Skogstad jakke som er litt dunjakkelignende og lurte på om jeg heller skulle kjøpe det, men skinnet kan bedra. Tykke jakker er ikke nødvendigvis varmere enn de som er tynnere.

Hjelp meg kjære medforeldre!

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 16:53   #2
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jakke og bukse fra Reflex, varmt nok?

Det kommer vel kanskje an på hvor kaldt det er der du bor. Jeg har brukt disse jakkene til jentene mine i flere år. Det er ikke mange dagene de har hatt behov for noe tykkere, men så er det ikke mange dagene det er snø i Bergen heller da....

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 21:32   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.840
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jakke og bukse fra Reflex, varmt nok?

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.

Det kommer vel kanskje an på hvor kaldt det er der du bor. Jeg har brukt disse jakkene til jentene mine i flere år. Det er ikke mange dagene de har hatt behov for noe tykkere, men så er det ikke mange dagene det er snø i Bergen heller da....

Så sant så sant
Det er nesten så vi bruker ullundertøy hele året så jeg har byttet jakken til en som er varmere.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
jakke, varm, vinter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no