Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ikke full nok? (TV2 Nettavisen)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 13:23   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ikke full nok? (TV2 Nettavisen)

Overgrepet er da like ille om hun har vært edru. Jeg liker ikke denne utviklingen og håper at det er en enkeltsak.
http://www.nettavisen.no/verden/article856411.ece

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 13:53   #2
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke full nok?

Hun var jo "dum" også, da. Jeg forsvarer ikke overgrepet, men å ligge med flere først, for så å ikke tro at noen vlle tenke at her var det fritt frem?
Jeg vet ikke, mulig er jeg kontroversiell her nå, men jeg mener seriøst at hun burde ha tenkt en god del lenger.
Når det er sagt, burde selvsagt de som gjennomførte dette blitt straffet.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 14:17   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke full nok?

En sak som viser galskapen fra flere sider synes jeg, både at jenta har ligget med flere av dem og at de de andre tar seg til rette etterpå.

Det verste er at de ikke blir straffet for det de har gjort.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 14:24   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke full nok?

Jo, hun har jo deltatt frivillig med de første, men det tillater ikke de andre gjøre henne noe. Nå vet jeg ikke hvilen seksuell aldersgrense de har i Sverige, men det har vært en del merkelige dommer der. Jeg håper bare ikke at Norge følger etter.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 14:28   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Stakkars, stakkars jente. Bare 15 år og så oppleve slikt. Det er ille at voldtektsmennene frifinnes, og begrunnelsen skremmer meg en hel del. Det er hårreisende at jentas unge alder og store alkoholkonsum ikke veide tyngre enn det faktum at hun ikke ble utsatt for annen vold. Hvordan kan de avgjøre at hun ikke var full nok, når de ser forklaringen hennes som troverdig?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 14:31   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Stakkars femtenåring. Dette var faktisk tildels voksne menn som burde vite bedre enn å ha sex med en femtenåring i utgangspunktet, uansett frivillighetsgrad.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:01   #7
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke full nok?

Jeg synes ikke så fryktelig synd på en 15 åring som bevisst setter til livs en halv flaske vodka uten å blunke, har sex frivillig med flere, drikker mer etc.
Men som sagt, de andre gjorde likevel henne urett.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:05   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hun var jo "dum" også, da. Jeg forsvarer ikke overgrepet, men å ligge med flere først, for så å ikke tro at noen vlle tenke at her var det fritt frem?
Jeg vet ikke, mulig er jeg kontroversiell her nå, men jeg mener seriøst at hun burde ha tenkt en god del lenger.
Når det er sagt, burde selvsagt de som gjennomførte dette blitt straffet.

Jøss, for en tankegang! Så fordi hun har frivillig sex med noen, så er det fritt frem? Alt forandrer seg det sekundet hun sier "NEI".

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:08   #9
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikke full nok?

Først selger en mann over 18 år ei flaske vodka til ei på 15 år.
Selv om hun er dum som setter seg i denne situasjonen vil jeg gi de som utnytter henne det fulle og hele ansvaret. De langer alkohol til en 15 åring. De utnytter henne når hun har blitt beruset. Voldtar henne når hun har drukket ei hel flaske vodka!
Denne dommen er helt horribel.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:14   #10
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jøss, for en tankegang! Så fordi hun har frivillig sex med noen, så er det fritt frem? Alt forandrer seg det sekundet hun sier "NEI".

Jeg sa at ikke mener at det de gjorde skal stå ustraffet.
Jeg sier også at en 15 åring bør tenke selv også. At det KAN oppfattes som fritt frem, at man ikke skal være så forbanna naiv angående mennesker rundt seg.
Jeg sier at en 15 åring foretar valg, og jeg sier at voldekter uakseptabelt.

Hva er snodig med min tankegang?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:22   #11
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikke full nok?

Uansett om jenta hadde samleie med en eller flere før på kvelden så er faktisk et nei et nei.
Og grunnen til frifinnelsen var horibel. Ikke full nok og det var ikke vold med i bildet.............. Hva slags argument er det der da?
De trodde såkalt på forklaringen hennes, men frikjenner mennene.
Hvordan kan de da si at de tror henne?

Er man full nok om man er så drita at man ikke husker noe?
Er det kun greit å kalle det voldtekt om man har blitt banket sønder og sammen?

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:36   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Nei er nei. Punktum finale. Stakkars lita!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:45   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jøss, for en tankegang! Så fordi hun har frivillig sex med noen, så er det fritt frem? Alt forandrer seg det sekundet hun sier "NEI".

Men ikke kravene til bevis. Løsningen ligger ikke i å bure alle inne som har hatt sex med en jente som så har angret seg.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:50   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men ikke kravene til bevis. Løsningen ligger ikke i å bure alle inne som har hatt sex med en jente som så har angret seg.

Men det er ikke det de sier grunnen til frifinnelsen er. Hadde det vært det så hadde det vært mer forståelig. Ord-mot-ord er alltid vanskelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:42   #15
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg sa at ikke mener at det de gjorde skal stå ustraffet.
Jeg sier også at en 15 åring bør tenke selv også. At det KAN oppfattes som fritt frem, at man ikke skal være så forbanna naiv angående mennesker rundt seg.
Jeg sier at en 15 åring foretar valg, og jeg sier at voldekter uakseptabelt.

Hva er snodig med min tankegang?

Du sier at voldtekter er uakseptabelt, MEN ... Det burde ikke gå ustraffet, MEN ...

Jeg synes du har en helt horribel tankegang! Et nei er et nei, uavhengig av omstendighetene. 15-åringen kunne spradet rundt naken på festen og hatt sex med halvparten av festdeltakerne, men når hun først sier NEI, så betyr det NEI!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:46   #16
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men det er ikke det de sier grunnen til frifinnelsen er. Hadde det vært det så hadde det vært mer forståelig. Ord-mot-ord er alltid vanskelig.

Nei,grunnen var at hun var ikke full nok. Hun burde visst ha vært bevisstløs.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 18:51   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg synes ikke så fryktelig synd på en 15 åring som bevisst setter til livs en halv flaske vodka uten å blunke, har sex frivillig med flere, drikker mer etc.
Men som sagt, de andre gjorde likevel henne urett.

Hun var nok ikke helt ved sine fulle fem etter en kvart flaske vodka heller, da ... Jeg faktisk det er merkelig at hun kunne drikke en helflaske vodka uten å omentrent være bevistløs, jeg da?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:16   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du sier at voldtekter er uakseptabelt, MEN ... Det burde ikke gå ustraffet, MEN ...

Jeg synes du har en helt horribel tankegang! Et nei er et nei, uavhengig av omstendighetene. 15-åringen kunne spradet rundt naken på festen og hatt sex med halvparten av festdeltakerne, men når hun først sier NEI, så betyr det NEI!

Det er ikke alltid at et nei er et nei. Det er mitt poeng. Noen gang er det et OK, som blir til Oh Shit når man blir edru. Det er dette rettsvesenet må ta stilling til. Og det er derfor vi får slike sjokkerede dommer.

Nå har jeg ikke lest dommen, men siden de ikke har dømt dem går jeg ut ifra de har lagt til grunn at hun tidligere hadde samtykket til sex og ikke var beviselig døddrukken/bevisstløs (=ikke full nok). Og da kan det nok tenkes at dommerne både tror på jenten og sympatiserer med henne, men likevel ikke kan dømme gjerningsmennene.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:19   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det er ikke alltid at et nei er et nei. Det er mitt poeng. Noen gang er det et OK, som blir til Oh Shit når man blir edru. Det er dette rettsvesenet må ta stilling til. Og det er derfor vi får slike sjokkerede dommer.

Ærlig talt; jeg tror de fleste forstår at dette ikke bare er en oh-shit-bondeanger-opplevelse for en 15-åring. Hun ble misbrukt oralt, analt og vaginalt her. Etter å ha blitt skjenket full.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:20   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke full nok?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Nå har jeg ikke lest dommen, men siden de ikke har dømt dem går jeg ut ifra de har lagt til grunn at hun tidligere hadde samtykket til sex og ikke var beviselig døddrukken/bevisstløs (=ikke full nok). Og da kan det nok tenkes at dommerne både tror på jenten og sympatiserer med henne, men likevel ikke kan dømme gjerningsmennene.

Enn hvis hun var edru da?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no