|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
geskjeftig
|
Moleskin - hva er greia?Kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med Moleskine?
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 01-11-09 kl 16:06. Årsak: så undrende, faktisk, at jeg ikke engang kan stave det riktig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moleskin - hva er greia?Henger meg bare på jeg, for dette lurer jeg og på. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moleskin - hva er greia?Det kommer jo litt an hva slags type Moleskine du kjøper.
|
|
|
#5 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moleskin - hva er greia?Jeg har en Moleskin som jeg er glad i, men visste ikke at de var populære når jeg kjøpte den. Om den er så mye bedre enn andre skrivebøker vet jeg ikke, men jeg liker at min versjon har strikk rundt, "bokmerke" og en lomme bak til å holde små, ekstra, ark. Dette er også grunnen til jeg kjøpte den.
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moleskin - hva er greia?Jeg har hatt mange Moleskine bøker. Jeg liker dem fordi de er fine og de har god kvalitet. Jeg har hatt flere linjerte bøker som "møtebøker", almanakk med strikk rundt og lomme bak, adressebok, en sånn liten dokumentmappe til bruk til kvitteringer, samt de aldeles grlimrende byguidene som man er med på å lage selv! Vi har 4-5 stk. av de. Jeg elsker Moleskine sine valgmuligheter. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Moleskin - hva er greia?Gått glipp av noe, skjønner jeg.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moleskin - hva er greia?De er oppskrytt og overpriset, og pr. i dag finnes det utallige minst like bra og fine notatbøker til en brøkdel av prisen. Men jada, fine er de.
|
|
|
#10 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Moleskin - hva er greia?Jeg liker det fordi det er så utrolig bra kvalitet. Haet er rett og slett delikate i bruk.
|
![]() |
|
|