Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Moleskin - hva er greia?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-09, 14:07   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Moleskin - hva er greia?

Kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med Moleskine?
Hva bruker dere det til?
Hvorfor er dette bedre enn lignende bøker til en brøkdel av prisen?

Opplys meg.

Jeg legger denne under motehjørnet, fordi jeg i stor grad oppfatter dette som mote.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 01-11-09 kl 16:06. Årsak: så undrende, faktisk, at jeg ikke engang kan stave det riktig.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 14:09   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Moleskin - hva er greia?

Ja, om det er flere uvitende her, så snakker jeg om disse:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 14:29   #3
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Henger meg bare på jeg, for dette lurer jeg og på.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 14:29   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det kommer jo litt an hva slags type Moleskine du kjøper.

Noen er akkurat like som alt det andre du finner i bokhandelen, men akk så mye stiligere. Jeg tror ikke det går an å forklare, man må bare kjenne det når man åpner boka.

Reisemoleskinen min er jeg derimot totalt avhengig av, og har ikke funnet tilsvarende.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 14:56   #5
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en Moleskin som jeg er glad i, men visste ikke at de var populære når jeg kjøpte den. Om den er så mye bedre enn andre skrivebøker vet jeg ikke, men jeg liker at min versjon har strikk rundt, "bokmerke" og en lomme bak til å holde små, ekstra, ark. Dette er også grunnen til jeg kjøpte den.

Gammel 31-10-09, 21:00   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt mange Moleskine bøker. Jeg liker dem fordi de er fine og de har god kvalitet. Jeg har hatt flere linjerte bøker som "møtebøker", almanakk med strikk rundt og lomme bak, adressebok, en sånn liten dokumentmappe til bruk til kvitteringer, samt de aldeles grlimrende byguidene som man er med på å lage selv! Vi har 4-5 stk. av de. Jeg elsker Moleskine sine valgmuligheter.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 03:22   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er så vakre!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 11:49   #8
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gått glipp av noe, skjønner jeg.
Er det almanakker med dato også, i forskjellige størrelser?
Jeg går ofte på evig almanakkjakt, men betaler ikke 1000 spenn altså.
Hva koster de?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 12:04   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

De er oppskrytt og overpriset, og pr. i dag finnes det utallige minst like bra og fine notatbøker til en brøkdel av prisen. Men jada, fine er de.

Gammel 01-11-09, 12:16   #10
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker det fordi det er så utrolig bra kvalitet. Haet er rett og slett delikate i bruk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.