|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Dumhet og nekJeg har mine nekete perioder. Noen varer lengre enn andre. Hard to say. |
|
|
|
#5 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumhet og nekJeg synes det er en uting, bortsett fra rundt juletider, da må folk gjerne snakke om nek i form av julenek. Forøvrig får det holde å kalle seg selv nek og dum. Det er ikke ord man bruker på andre.
|
|
|
|
#6 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumhet og nek"Abonnerer"
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dumhet og nekJeg syns det er helt utrolig at enkelte ser ut til å mene at man ikke kan si noe om andre med mindre det er positivt. Folk ER ikke slik hele tiden. Ikke du, ikke jeg, ikke noen. Og så lenge man ikke er det, må man tåle å høre det.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dumhet og nekBrutus_ er et stolt nek her inne. Hvis det er noen trøst...
|
|
|
#16 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Dumhet og nekAlle kan vel til tider skrive dumme ting, uten at man trenger å være direkte dum. Nek og dum blir for meg det samme. Jeg synes det er mange måter å bruke ordet dum på. Tror vi har forskjellig oppfatninger på hva som er dum, og ikke dum. Å si: Jeg synes du høres dum ut. Det blir noe helt annet å si: Det du sa nå høres rett og slett dumt ut.
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dumhet og nekDette er jo en nekete tråd, Surre; du forventer vel ikke at den skal fylles med seriøsitet?
|
|
|
#20 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Dumhet og nek
Joda. Om Anna Anka, og Hanne Nabintu Herland ... The list goes on. Enkel duck test.
Også nekete. |
|
|
|
![]() |
|
|