|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du sjekket din IQ? | |||
| Nei, og har heller ingen planer om å sjekke |
|
26 | 25,49% |
| Nei, men skal sjekke |
|
4 | 3,92% |
| Ja, jeg har høy IQ, og er Mensamedlem |
|
1 | 0,98% |
| Ja, jeg har høy IQ, men er ikke Mensamedlem |
|
47 | 46,08% |
| Jeg har normal IQ |
|
17 | 16,67% |
| Jeg har lav IQ |
|
0 | 0% |
| Hæ? Hva er IQ? |
|
0 | 0% |
Jeg er geni
|
|
2 | 1,96% |
| Jeg er dum |
|
1 | 0,98% |
Dustepoll
|
|
4 | 3,92% |
| Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Har du sjekket din IQ?Poll kommer.
Sist redigert av Crimina : 31-10-09 kl 17:38. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Nei, har aldri sjekket min IQ. Mensa kan jeg se enormt langt etter, de krever altfor mye tallforståelse. Og jeg får svettebyger av sånt.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg syns at IQ-tester er litt dumme for man kan faktisk trene seg opp til å bli bedre. Men jeg har høy IQ (har ikke testet på denne testen, men vet at det er over 110 uten at jeg husker eksakt). Jeg har god talforståelse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jøss, jeg fikk 115. Jeg gjettet på sikkert halvparten.
|
|
|
#7 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Pelen, vet du hvor man kan ta en troverdig IQ test? Skjønner at det er lett å trene seg opp til å få bedre resultat. Derfor er det vel også første testen som blir mest troverdig på slike tester som jeg linket til.
|
|
|
|
#8 |
|
Viser tenner
|
Sv: Har du sjekket din IQ?
Jeg scorer høyt på tallforståelse, og har tatt Mensatest som sier jeg er innenfor kravet deres. Jeg tenker imidlertid at det er mange former for intelligens, og at man ikke nødvendigvis framstår som "smart" selv om man scorer høyt på slike tester.
|
|
|
#9 |
|
|
Nei, men jeg kan sjekke litt og se om mannen vet. Han er Mensa-kandiat. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg fant en her. Jeg har ikke testet den så jeg vet ikke om den er bra: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
L.F.C. supporter
|
Jeg tenker også som deg, Canisa.
|
|
|
|
#12 |
|
L.F.C. supporter
|
|
|
|
|
#13 |
|
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ?Mensa, puh-lease. IQ tester er ikke kulturfrie, slik som mensa hevder, det er en absurd påstand, eller i det minste et lite operasjonelt kulturbegrep. Det kan selvfølgelig være at jeg er en smule intolerant, men jeg oppfatter Mensa som en klubb for usikre folk som trenger et elitistisk fellesskap å hevde seg i for å kompensere for alt mulig annet.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har ikke tid nå, men i morgen skal jeg ta testen.
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Finnes det forresten tester som går mer på generell kunnskap enn å forsøke gjette hvilken figur som kommer i rekken?
|
|
|
#17 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg tester godt på slike tester, har veldig god tallforståelse og også god "rom-følelse". Om jeg er så veldig smart tror jeg ikke, selv om jeg scorer opp mot 140 på disse testene.
|
|
|
#18 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Sitron: Du ser mønsteret og dermed hvilket bilde som kommer dernest |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har tatt den der før og gidder ikke ta den igjen. Jeg fikk over Mensakravet da jeg tok den for et år eller to siden, uten at jeg synes det forteller noe om meg eller mine egenskaper i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har havnet både over og rett under Mensanivå. Ikke medlem.
|
|
![]() |
|
|