|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Steke bacon i ovn?Jeg har lyst på egg og bacon, men syns det å steke det på stekepanne er noe herk. Går det ann å steke det i ovn? Blir det like sprøtt da? Og i såfall hvor mange grader og hvor lenge?
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Bacon blir definitivt best av å steke i ovn.
![]() |
#3 |
Originala
|
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Ja. Det vil si, jeg har gjort det sånn når jeg har kuttet det opp i biter og stekt det i en liten ildfast form. Vil dro det blir det samme med bacon i skiver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Jeg steker bacon kun i ovn. Da blir det mindre søl og lukt. Jeg legger de bare i ildfast form og legger det på tørkepapir etter det er ferdigstekt.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Jeg steker alltid bacon i ovn eller mikro. Synes de blir best i ovnen. Brett med bakepapir, 250 grader til det er sånn som jeg vil ha det.
![]() |
#6 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Så smart! Dette har jeg aldri prøvd men skal definitivt prøve det.
![]() |
#7 |
snur
|
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Jeg steker alltid bacon i mikro. To min så røre litt i det så de ikke setter seg sammen, nye to min, røre og kanskje litt til hvis det ikke er helt ferdig. Helt genialt for da kan jeg bruke de to stekepannene jeg har til å steke pannekaker mens bacon lager seg selv i mikroen
![]() |
#8 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke bacon i ovn?Nå har jeg prøvd å steke i mikrobølgeovn. Funker som bare juling det, MEN hele mikroen må jo skures etterpå da den er full av fett..
![]() |
|
|