|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Tdelte dresser til skolegutter?Min 2002-modell har fått seg en tøff TTH-dress, den virker veldig bra. Og den er fin, toern er grønn av misunnelse her. Sort og turkis jakke, sort bukse med skiløpere på.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Vet ikke hvor du bor, men T2H har de på Junior på Triaden senter, om du bor i Akershus/Oslo. |
|
|
|
#9 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Jeg elsker så klart Nanook. De har tøffe todelte dresser opp til str 128. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Todelte dresser til skolegutter?
Er også begeistret for Nanook |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Jeg anbefaler denne, eldste har den i lilla: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Vi kjøpte todelt dress på KappAhl, vi. :enkel: Vi har ikke brukt den ennå, men jeg synes at kvaliteten virket solid. Vi betalte 799 til sammen (trur eg).
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Hiver meg på Ticket-anbefalingene. Den eneste som klarer å hamle opp med 8-åringens utskeielser uten å gå i stykker.
|
|
|
#15 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Todelte dresser til skolegutter?
Helt klart. Slitesterkt til tusen. Og har du gode ullbukser er det ikke nødvendig å kjøpe vinterbuksa sammen med vinterjakka. Jeg har kjøpt vinterjakke som jeg bruker skallebuksa til i stedet for vinterbukse med ull under. Da har jeg helårsbukse og kan forsvare kjøpet litt mer. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Jeg tipper vi ender opp med TTH. Har velid god erfaring med dressene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Todelte dresser til skolegutter?De Nanook-buksene gikk bare opp til 122/128, dessverre, hvis jeg ser riktig? (Han er 128/134 nå, og jeg orker ikke kjøpe for tusenvis av kroner om det blir knapt).
|
|
|
#18 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Mine skolegutter har yttertøy fra Skogstad og Po.P - sjuåringen har Reima Tec+ dress også. Fornøyd med alt sammen
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Har vært storfornøyd med Skogstad sitt. Det er slitesterkt, og holdet det det lover. Lillebror har skalljakke og skallbukse, og det funker. Mye brukt, men lite slitt. Storebror har Skogstad skalljakke, og overtrekksbukse fra NameIt - funker det også. |
|
|
|
#20 |
|
Live and let live
|
Sv: Todelte dresser til skolegutter?Polarn og Pyret har fine gode sett, som også kan knappes sammen inni slik at de blir litt sånn heldressaktig om en skulle ønske det.
|
![]() |
|
|