|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
snur
|
Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?Jeg var en tur i Oslo i dag og fant disse
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?Her er f.eks. en engelsk nettbutikk, søk litt på det så får du vel et inntrykk. Jeg har ikke peiling på hva de koster i Norge, så meg sier det ikke stort. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
snur
|
Sv: Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?Med dagens valutakurser så sparer jeg faktisk noen hundre der ja. Håper indelig at jeg får kjøpt meg ett par i London
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?Gå til Neal Street i Covent Garden, der er det en butikk med stort utvalg el Naturalista ... vet ikke prisen her i norge men jeg trodde det var omtrent samme pris. På amazon.co.uk derimot er det noen modeller til salg nå men de leverer kun sko til adr i UK desverre (vet ikke om du skal bo på hotell eller hos venner ..)
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?Jeg kjøpte dem i Edinburgh for rett over 1000 kroner.
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?EN er circa like dyrt overalt, er min erfaring. Jeg gjorde et EN hos Skoringen da de la noen modeller på salg: da fikk jeg meg noen sorte Yggdrasil clogs for 450 kr.
|
|
|
#7 |
|
snur
|
Sv: Får jeg kjøpt el Naturalista i London og hva må jeg gi for dem der?
Da blir det nok lilla sko på meg, enten nå i helga i Oslo eller om tre uker i London
|
![]() |
|
|