Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelse på klær fra molo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 15:23   #1
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Størrelse på klær fra molo

Syns denne er så tøff og har lyst å kjøpe den til min sønn.

Han er 3,5 år, og bruker for det meste 104, og litt i 110, i overdeler. Men siden denne koster litt har jeg ikke lyst å kjøpe den for liten.
Valget står da mellom 110 og 116. Noen som vet om 116 er veldig stor?

Gammel 04-11-09, 15:33   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på klær fra molo

110 er mer enn nok til en 3-4-åring. Ville ikke kjøpt 116. Jeg synes det er lite kult med unger som drukner i klærne sine - det skal jo tross alt passe også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:36   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vil du kjøpe brukt?
Jeg har en som jeg mener er str 110.

Gammel 04-11-09, 15:55   #4
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Vil du kjøpe brukt?
Jeg har en som jeg mener er str 110.

Ja gjerne det!!! Samme farge og i ok stand? Pris?

Gammel 04-11-09, 16:02   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

110 er mer enn nok til en 3-4-åring. Ville ikke kjøpt 116. Jeg synes det er lite kult med unger som drukner i klærne sine - det skal jo tross alt passe også.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 22:44   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har denne modellen til begge guttene mine, og de er ikke veldig store i størrelsen (Molo er generelt liten i størrelse). Hadde gått for 116, jeg.

Gammel 07-11-09, 22:59   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillegutt sine klær fra Molo har generelt vært romslige i størrelsen - spesielt ermelengden. Heller smale i vidden faktisk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:09   #8
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Jeg syns også Molo er store i str. Har hatt en del Molo til begge barna, og de har ofte brukt 1 str mindre enn i andre merker.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:24   #9
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Har den jakka i str 98, og den er ikke stor i str, faktisk litt smal.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:27   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Jeg syns også Molo er store i str. Har hatt en del Molo til begge barna, og de har ofte brukt 1 str mindre enn i andre merker.

Ja, det stemmer nok for mange av plaggene, men jeg slett ikke alle.
Kjøpte en "stjernegenser" og den måtte jenta mi ha 104 i, 98 ble for kort på ermene (hun bruker 98 ellers). Denne jakka er heller ikke stor, vil jeg si.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.