Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 19:48   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Storebror ønsker seg bilder av riddere eller sjørøvere eller andre kule ting () til det nye rommet sitt. Gjerne noen med litt størrelse på - og gjerne bare plakater som kan rammes inn. Er det noen som vet om butikker eller nettbutikker som kan ha noe slikt?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 20:00   #2
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

allposters.com

Jeg tror ikke det går an å ikke finne det man leter etter av plakater der inne. Flere av våre julegaver i år kommer derfra.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:14   #3
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

allposters.com


Der har jeg bestilt fra et par ganger også.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:37   #4
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Hva med slike wallstickers da? Finnes jo mye stilig:









Denne hadde vært fin i trappen Velkommen hit, liksom:



Eller hvis man har en malplassert stikkontakt:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:58   #5
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Hva med slike wallstickers da? Finnes jo mye stilig:









Denne hadde vært fin i trappen Velkommen hit, liksom:




Denne hadde gutta likt, ja.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 21:12   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

:krysser av for julegaver til Tuppen-familien:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 21:13   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Cille, jeg har vurdert wallstickers på mange rom, men er litt skeptisk både i forhold til hvor slett underlaget må være og hvor godt limet sitter. Har forsøkt noen fra IKEA på dodøra og de sitter ikke akkurat godt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 21:39   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

Ønsketreet (www.onsketreet.no) hadde en stilig wallsticker med blant annet romskip. Du kan se bilde av den på nettsiden, den er montert på disken. Den fargelegges selv.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 00:22   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?

@Mei: Vi fikk til Ole Brumm-wallstickersene fra Toys'r'us på relativt ru ( ) vegg, jeg brukte en sånn liten tapetrulle og gnukket dem godt fast. Jeg flyttet dem til og med fra et rom til annet og det gikk strålende. Veggene var relativt nymalte, så det hjalp nok litt (lite fett og hva_har_du).

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no