|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?Storebror ønsker seg bilder av riddere eller sjørøvere eller andre kule ting ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?allposters.com
![]() |
#4 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?Hva med slike wallstickers da? Finnes jo mye stilig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?Cille, jeg har vurdert wallstickers på mange rom, men er litt skeptisk både i forhold til hvor slett underlaget må være og hvor godt limet sitter. Har forsøkt noen fra IKEA på dodøra og de sitter ikke akkurat godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?Ønsketreet (www.onsketreet.no) hadde en stilig wallsticker med blant annet romskip. Du kan se bilde av den på nettsiden, den er montert på disken. Den fargelegges selv.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bilder eller plakater til gutterommet?@Mei: Vi fikk til Ole Brumm-wallstickersene fra Toys'r'us på relativt ru (
![]() |
|
|