|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fau - barnehageJeg har blitt valgt inn i FAU ved barnehagen til min sønn. Første møtet var i går, og tror det kan bli ett artig år med dette. Men ingen av oss var helt sikre på hva FAU egentlig skal gjøre, bortsett fra noen sosiale arrangement? Har vi noen innvirkningskraft på selve barnehagen med styring og stell liksom?
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fau - barnehageSånn jeg har forstått det:
![]() |
#3 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fau - barnehageI vår barnehage har Fau ansvaret for å arrangere ulike arrangementer som
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fau - barnehageHos oss har vi foreldrerådet som er absolutt alle foreldrene i barnehagen. Foreldrerådet velger representanter til Samarbeidsutvalget (SU). Dette er i tråd med barnehageloven.
Jeg er SU-medlem. I SU tar vi opp saker på vegne av foreldre på generelt grunnlag (ikke individnivå). Vi godkjenner årsplan og budsjett. Hos oss har SU overtatt ansvaret for gjennomføring av dugnader i tillegg til at SU har ansvar for sommerfest. Personalsaker er ikke et SU-anliggende.
![]() |
|
|