|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Weeeee
|
![]() Ang produkter fra fotografVi har vært og fotografert snuppa. I den anledningen kjøpte vi et album med et viss antall bilder i, uten om det kjøpte vi de resterende bildene i serien siden det ikke var så mange totalt sett.
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang produkter fra fotografDet hørtes da veldig merkelig ut?
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang produkter fra fotografBilder jeg har kjøpt har alltid vært limt fast, men ikke så mye at jeg ikke har fått bildene løs.
![]() |
#4 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ang produkter fra fotografDisse var virkelig limt og spikret fast, ikke håp om å få lirket noe løst uten at det setter merker på bildene.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang produkter fra fotografDa hadde jeg snakket med fotografen.
![]() |
#6 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ang produkter fra fotografDet er det som er så rart, det er Reimers. De har jo godt ord på seg og erfaring så det monner.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ang produkter fra fotografDere sier selvsagt fra at "her har dere gjort en feil. Vær så god, her er de bildene dere har ødelagt for oss tilbake, jeg vil gjerne ha nye så snart som mulig." og gi gjerne inntrykk av at dere forventer dere litt plaster på såret for bryderiet og forsinkelsen også.
![]() |
#10 |
Originala
|
![]() Sv: Ang produkter fra fotografKanskje de har en vikar som er litt ivrig med limstiften? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang produkter fra fotografEnig! klag... Jeg opplevde dette også forøvrig, selv om jeg sa at dem ikke måtte limes fast... Men tror jeg får dem løs..... ? *nå ble jeg litt usikker, må sjekke!* |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ang produkter fra fotografSyns det høres ut som de ikke har fått med seg at bildene ikke skulle limes fast jeg. Høres rart ut. Det pleier da være nok å bare si i fra.
![]() |
|
|