|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Låser dere sparkesykler / løpehjul når dere har dem med på tur? Hva skal jeg gjøre?Hva gjør dere med sparkesykler når ungene har det med? Tar med inn i butikker? Setter det utenfor? Låser med sykkellås? (Går det egentilg an?
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Låser dere sparkesykler / løpehjul når dere har dem med på tur? Hva skal jeg gjøLåste ikke balansesykkelen. Bor i provinsen.
![]() |
#5 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Låser dere sparkesykler / løpehjul når dere har dem med på tur? Hva skal jeg gjøMine unger låser ikke sparkesyklene sine. De setter dem utenfor. De har vært dårlige til å låse sykler også, og det har resultert i et par stålne sykler.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Låser dere sparkesykler / løpehjul når dere har dem med på tur? Hva skal jeg gjøDet har ikke vært et problem.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Låser dere sparkesykler / løpehjul når dere har dem med på tur? Hva skal jeg gjøHvordan låser man dem da?
![]() |
|
|