|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?Hadde vi denne tråden i fjor - jeg finner den ikke? Det er vel ikke bare meg som snurrer rundt min egen akse for tiden og ønsker seg en Safranfil elller lignende med oversikt over hva jeg skal gjøre når for en stæsjet kul? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?sjekklister for julefeiring hadde jeg satt umåtelig stor pris på. Jeg har liste for presangkjøpene, men de er det jo ikke noen vits i å dele.
|
|
|
|
#3 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?
Joda. Jeg er helt i det grønne på hva tante Olga og bestemamma/-pappa (stryk det som ikke passer) skal få i år.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?Perifere eldre slektninger (mine og mannens tanter/onkler f.eks) får et eller annet produkt fra fotokundsen med bilde av ungene. I fjor tror jeg det var kopper vi delte ut .... altså med bilde av ungene på.
|
|
|
|
#7 |
|
Vaklende
|
Sv: Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?Jeg fant, jeg fant! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Jul for Dummies? Dele juleprosjektplan eller excelark?Pass bare på at dere stryker punktene når terminene passeres - om de er gjort eller ikke. Ellers blir man så sliten i jula. :erfaren: |
|
![]() |
|
|