Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Parfymefrie produkter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 13:05   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parfymefrie produkter

Jeg håper noen kan bidra her med tips om gode parfymefrie hud og hårprodukter.

Såper, kremer og deodoranter synes jeg det er lett å få tak i parfymefritt, men hårprodukter synes jeg er verre.

Kan dere komme med gode tips? Kom gjerne med tips om mange slags hud og hårprodukter.

Jeg personlig trenger et godt tips om parfymefri hårskum, gele, voks.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 13:34   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parfymefrie produkter

http://www.maycollection.no/hXGZynMBvK5t.10.idium

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:33   #3
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

http://www.maycollection.no/hXGZynMBvK5t.10.idium

Hvor får man kjøpt dette? Eller kan man bestille på nettsida? Finner ikke priser heller jeg.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 22:11   #4
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer også på hvor man får kjøpt disse produktene?

Gammel 07-11-09, 22:51   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Det er skikkelig hemmelig.

Les: Jeg aner ikke, men send inn kontaktskjemaet på nettsiden, så får du sikkert vite det.

Gammel 07-11-09, 22:55   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg kan bidra med er produktet min svigermor kom med til meg. Jeg ønsket meg nemlig "hudpleieprodukter" til 40-årsdagen min. Joda - svigermor er grei, og hun husket til og med at jeg ikke tåler parfyme...

Så til 40-årsgave av min svigermor fikk jeg en stor flaske Spenol.

Gammel 07-11-09, 23:05   #7
Guava

Guava sin avatar

Standard

av Inaghs svigermor!

Gammel 07-11-09, 23:07   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg syns det var helt greit, jeg. Inagh fikk jo akkurat det hun hadde ønsket seg.

Gammel 07-11-09, 23:12   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det eneste jeg kan bidra med er produktet min svigermor kom med til meg. Jeg ønsket meg nemlig "hudpleieprodukter" til 40-årsdagen min. Joda - svigermor er grei, og hun husket til og med at jeg ikke tåler parfyme...

Så til 40-årsgave av min svigermor fikk jeg en stor flaske Spenol.

Tanken var god da
Har du brukt den opp da?

Gammel 08-11-09, 19:49   #10
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte nylig shampoo og balsam fra denne serien, http://www.apotek1.no/tilbud/haarpleieprodukter/o.n.e.

Har brukt de i et par uker og er superfornøyd. Har aldri hatt så mykt og luftig hår før.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.