|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg lurer rett og slett på om det er forskjell på dyre og billige deodoranter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Nei. Min erfaring med dyre deodoranter (Davidoff stick) er at de faktisk er dårligere enn billige (Nivea som jeg bruker). Man lukter svette fortere med den Davidoff-sticken og må supplere utover dagen. Mulig fordi det er stick, men jeg foretrekker derfor Nivea sine.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Davidoff er vel ikke antiperspirant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forelska
|
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Har brukt krystall-deo i mange år. Mest effektive som finst for min del. Er litt dyre å kjøpa men varar kjempelenge - om ein ikkje mister dei i golvet så dei knusar, då.
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg synes det er så hipp som happ, men må legge til at jeg ikke har noe svetteproblem. Jeg veksler selv mellom Biotherm og Vaseline Intensive Care, og merker ingen særlig forskjell på effekten. Da burde det jo tilsi at jeg alltid kjøper den billigste, men neeeida.
![]() |
#6 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg kjøper en fra palmolive. Den holder jeg meg hele dagen..
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg synes nok at Biotherm stick deodorant er hakket bedre en de billige. Mest pga at den ikke lukter "billig"
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?
Enig. Bare jeg bruker rollon varianten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
En kan vel ikke helt sammenligen deodoranter med antiperspirant.
![]() |
#11 |
Retromum
|
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg foretrekker Biotherm over såkalte billigmerker. Dette fordi jeg syns den er mer effektiv mot svettelukt og fordi den ikke gir sånne stygge gule merker på klærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Parfymedeodoranter er ikke bedre enn billig-deodorantene, de er jo ikke antiperspiranter. Men når det gjelder antiperspiranter så er klart de dyre bedre enn det du kjøper på supern, altså.
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg sverger til Sterilan Optimal. Har ikke prøvd dyre merker, men denne funker så det suser, og den lukter godt. Da er jeg fornøyd.
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
Men hvordan funker det? Gnir du deg under armene med en krystalldings?
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Jeg skal prøve meg på dyrere merke nå. Har også brukt butikkvariantene - men er ikke fornøyd. Kanskje jeg er en "svettpeis", men etter en dag med møter og stress lukter jeg....rart.
![]() |
#17 |
Forelska
|
Krystall-deoen er forma som ein "deo-stick" men utan skruveanordning og er hard.
![]() |
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Forskjell på billige og dyre deodoranter?Men virker de krystallgreiene? Jeg svetter masse og er mest fornøyd med Clarins og Biotherm sine. Av billigvariantene er jeg fornøyd med Palmolive sin, faktisk, den med grønn kork. Kan ikke si jeg synes den er særlig mye dårligere enn de to dyre, men den er mindre drøy og lukter ikke like godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|