Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Thai-restauranter i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 16:26   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Thai-restauranter i Oslo

Hvilken thai-restaurant i Oslo synes du har best mat? Vi skal spise thai-mat i slutten av november i hovedstaden. En fordel om den ligger i sentrum, da vi skal på konsert etterpå.

Gammel 08-11-09, 16:28   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thai-restauranter i Oslo

Yayas! En helt fantastisk thai-restaurant, man føler man sitter ute i jungelen, og innimellom begynner lyset å blinke og det kommer lyn- og tordenlyder og blåselyder. Og maten er knallgod!

http://www.yayas.no/majorstua/index.php

Gammel 08-11-09, 20:59   #3
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Mr.Bay på Tjuvholmen er veldig bra.

Og så må jeg bare si at Yaya`s var en gedigen skuffelse, synes jeg. Jeg likte overhodet ikke hverken stedet eller maten. Sorry, Iset.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:01   #4
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Iset: Ser at du linker til Yaya`s på Majorstuen. Kanskje den er bedre enn den ved Aker Brygge som jeg var på. Den var bare klein.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:01   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-11-09, 21:02   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg tror det var Majorstua vi var på ja. Nå er jeg ikke kjent i Oslo, men vi parkerte i et parkeringshus og gikk forbi en Deli de Luca, tror jeg. Jo, var sikkert Majorstua.

Gammel 08-11-09, 21:03   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Absolutt Dinner! De har kjempegod mat og du velger mellom grader av sterkhet, jeg liker best szechuan-menyen.
Yayas tror jeg ikke har spesielt god mat, men det er en spes stil der da, men tropisk miljø inne.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:04   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke spesielt fan av thai-mat, men jeg hadde en meget positiv matopplevelse på Tabibito. Sentralt, sinnsykt god mat og veldig veldig god service. Kan være en fordel å bestille bord.

Gammel 08-11-09, 21:06   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har bare smakt en kyllingrett på Yayas da (men har bare hørt skryt fra alle jeg kjenner som har vært der og smakt masse annet). Jeg drømmer fremdeles om den gryten og i morgen skal jeg prøve å lage noe tilsvarende.

Gammel 08-11-09, 21:16   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Absolutt Dinner! De har kjempegod mat og du velger mellom grader av sterkhet, jeg liker best szechuan-menyen.

Dinner er kinesisk, ikke thai. Men absolutt veldig god.

Gammel 08-11-09, 22:19   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dinner er kinesisk, ikke thai. Men absolutt veldig god.

Trodde de hadde både kinesisk og thai, jeg?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 22:46   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker dere å drikke alkohol? Hvis det ikke er viktig, anbefaler jeg Rice Bowl som ligger rett ved alle de store konsertscenene. Jeg synes maten er ypperlig. Det er masse thaier som spiser der selv, så jeg antar at den er autentisk nok.

Ellers er Tabibito som er nevnt tidligere et godt valg (selv om jeg må innrømme at jeg spiste kinesisk da jeg var der .... mannen var fornøyd med sin thai-mat).

Jeg liker Yaya's jeg. Billig og god mat. Jeg har bare spist på den på Aker Brygge.

Gammel 08-11-09, 22:52   #13
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Yayas, ingen over, ingen ved siden

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:06   #14
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

For andre gang i dag reklamerer jeg for Nam-Fah! Kjempegod mat. Sjekk ut www.nam-fah.no

Gammel 08-11-09, 23:14   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ønsker dere å drikke alkohol? Hvis det ikke er viktig, anbefaler jeg Rice Bowl som ligger rett ved alle de store konsertscenene.

Rice Bowl er utrolig god! Ikke så fancy, men autentisk og kjempegod mat.

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

For andre gang i dag reklamerer jeg for Nam-Fah! Kjempegod mat. Sjekk ut www.nam-fah.no

Nam-Fah er også god.

På Grønland ligger Bankok Thai, som jeg tror var den første thailanske i Oslo, og de har blitt et skikkelig hang out for thaier i Oslo, med asiatiske karaokekvelder (eter at selve restauranten er stengt) som visstnok er utrolig morsomme.

Yayas syns jeg ikke noe særlig om. Det blir litt for "syden" for meg, og ikke så veldig autentisk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 00:31   #16
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skulle til å si Bangkok på Grønland ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 00:33   #17
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dinner har vel både kinesisk, thai og dim sum, har de ikke?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 00:39   #18
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg føler jeg har vært nok på Dinner til å bekrefte at de ikke tilbyr Thai mat. De spesialiserer seg på kinesisk mat og er et typisk kvalitetssted som gjør det de er gode på meget godt ...

Slår også et slag for Nam-Fah for god Thai mat.

Gammel 09-11-09, 00:43   #19
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg føler jeg har vært nok på Dinner til å bekrefte at de ikke tilbyr Thai mat. De spesialiserer seg på kinesisk mat og er et typisk kvalitetssted som gjør det de er gode på meget godt ...

I stand corrected.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 06:15   #20
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Yayas og har alltid vært veldig fornøyd med maten der. Billig mat, avslappet atmosfære og godt øl.
Vært på både den på Majorstua og Aker Brygge. Liker begge to.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.