|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Hvor mange julegaver blir det i år?Nå er lista mi klar, kopiert fjorårets, trukket fra tre, lagt til en. Totalen i år ble 44.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år ?Jeg gir kun til ungene og drømmeprinsen. Men det er kun jeg som gir til dem også. Så det blir mange gaver til dem. Jeg vet ikke enda helt hvor mange, men det blir som regel veldig mange. |
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år ?Jeg er litt motstander av så innmari mye julegaver, jeg. Vi har kuttet ut endel opp gjennom, så jeg tror at vi i år kommer til å gi gaver til 4-6 stk.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år ?Vi har 20 stykker som skal ha gave i år. Bare våre egne unger som kanskje får flere gaver, men de andre får en hver, og det er 3 par som får gave sammen. Har mange av dem i boks allerede også faktisk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Vi gir til foreldre, søsken, nevøer og nieser og ungene selvsagt. Vi har ikke så stor familie, så kansje 15 gaver eller noe. Mannens nevøer og nieser gir vi ikke til da de er voksne og har egne barn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Jeg bruker å ende på ca 20-30, regner med det blir det i år også. Vi gir til familie, noen få venner får små gavehilsener. Mine barn får ikke så mange gaver, vi har relativt liten familie som ikke akkurat drukner dem i gaver. Så jeg bruker å sørge for at de får noen i hvertfall.
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Jeg har 27 på lista mi, da er mann og barn tatt med.
|
|
|
|
#9 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Om jeg ikke regner med mine barn, så skal jeg vel kjøpe rundt 20 stk. Jeg har kuttet drastisk de siste årene. Jeg synes det er så teit å kjøpe julepresanger til familie som vi aldri ser. Som vi kun hilser på når julegavene skal byttes. Dette har jeg sluttet med nå.
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Liten familie, jeg har ingen nevøer eller nieser (
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Ca 17 tror jeg. Kjøper bare til nærmeste familie og ett par venner. Kutta drastisk ned ifjor, da det ble flere og flere vennegaver og vi hadde lite penger. Prøverå innføre ett hyggelig førjulsmøte med en kaffe på kafe istedet med venner. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Til ungene mine. Kanskje jeg kjøper en til meg selv også, så kan jeg late som jeg og får gave.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Jeg har litt over 20 personer på min julegaveliste. I tillegg kommer mannens familie (men de er hans ansvar), det er 5 som skal ha gave. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Har ikke helt oversikten, men det blir et sted mellom 20 og 25 tenker jeg.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Blir ganske mange gitt. Stor familie, nokre få vener og nokre fadderbarn. Har kutta litt dei siste åra. Det vert ein plass mellom 30 og 40 tenker eg.
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Skal vi se ... 19 i nærmeste familie, pluss at vi kjøper til 5-6 venner. Tidligere var jeg oppe i over 50; er glad de dager er over.
|
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Skal kjøpe til 19 stykker. 12 av de feirer vi julaften med.
|
|
|
|
#20 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?10. |
|