Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelse på Fly London (sko), er alle litt små?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 23:11   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Størrelse på Fly London (sko), er alle litt små?

Jeg står på spranget til å bestille meg støvletter fra Fly London. Jeg har bare ett par FL-sko frafør, da måtte jeg gå opp en størrelse. Er alle FL litt små, eller hadde jeg bare uflaks med modellen?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 23:28   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Størrelse på Fly London (sko), er alle litt små?

Nei jeg synes ikke det, har mange par med Fly London .... kan jeg spørre hvor du bestiller eller kjøper disse i Norge?

Gammel 08-11-09, 23:33   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Nei jeg synes ikke det, har mange par med Fly London .... kan jeg spørre hvor du bestiller eller kjøper disse i Norge?

Ramona skosalon i Oslo.

Gammel 08-11-09, 23:48   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg synes ikke det. Jeg har to par fly-sko, og det ene er en størrelse mindre enn det jeg bruker (kjøpt før jeg fikk barn .... da hadde jeg mindre føtter). Begge parene passer fremdeles.

Gammel 08-11-09, 23:49   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Ok takk. Har ikke vært innom på en stund. Vet du om de har mange av årets modeller av Fly London boots? Jeg går å sikler på denne men får ikke bestilt fra Amazon før vi skal til London i desember, skulle gjerne hatt de nå

http://www.amazon.co.uk/Fly-London-W...716796&sr=8-11

Gammel 08-11-09, 23:55   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Kanskje variasjoner i modellene, da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.