|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Helt vanlig
|
Kan man kaste stein i glasshusDenne var litt kostelig synes jeg.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg forsto ikke heeeeeelt spm. Altså, om det er mer lov å mene noe om andres utseende når man selv er pen? Nei, det synes jeg ikke, men det er ikke mer lov for de som er stygge selv heller. (Personlig synes jeg ikke han så direkte pen ut, og de bildene av kjærestens om ikke har opplevd slankepress, nei... den som vil presse henne til å slanke seg må ha et end sykere syn på ting enn den fotballtypen hennes, for hun var jo allerede... særdeles tynn...)
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg, for min del, lurer mest på hva det personlige kjønn er
|
|
|
#5 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusHuffda, den så jeg ikke.
|
|
|
#6 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusMalama, ville du ha reagert sterkere på om en ustelt og mindre pen person uttalte seg negativt om andre menneskers utseende enn om en pen person gjorde det. Om Dagbladet hadde brukt ett bilde hvor denne fyren så virkelig bra ut, ville saken sett anderledes ut enn når de bruker ett bilde hvor han ser komplett tåpelig ut?
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg bryr meg ikke om hvilket bilde de vagte, en spiller i kamp ser ofte rar ut. Og som sagt, jeg mener ingen, stygg eller pen, har mer rett til å si slikt.
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg holder med LittLemen og lurer på hva det personlige kjønn er.
Ja, jeg likte det bildet max!! Jeg lever jo i en beskyttet FP-verden i RL, så jeg blir jo helt:
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusKlart man kan, men man fremstår vel ikke videre intelligent? |
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg skjønner godt hva HI spør om, og synes det er en interessant problemstilling selv om jeg ikke er helt sikker på hva jeg selv mener om saken. Men jeg må innrømme at jeg stusser litt mer når ikke-attraktive personer uttaler seg om andres "penhet". Eller at tykke personer snakker om andres overvekt. Jeg tror tanken som farer gjennom hodet blir "look who's talking".
|
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshus
Nei. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusGenerelt: Jeg synes bare det er pinlig når mindre pene mennesker er opptatt av andre menneskers utseende enten det utmerker seg i en positivt eller negativt retning. Enten det er: Åh, den og den personen er så fin! Har så fin rumpe. Er så sexy. Osv. Eller, den og den (egentlig perfekte kjendisen) er ikke mye fin altså, se på den scvære rumpen. Eller bare holdningen: :lete med lupe på en "perfekt" person etter noe som er galt:
|
|
|
#14 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan man kaste stein i glasshus"Det er jo greit å ha facebook som noe privat også."
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg tror umiddelbart jeg tenker omvendt - at dersom en vakker person snakker nedsettende om andres utseende, så er det liksom å "gni det inn", og ekstra dårlig gjort fordi vedkommende har et så stort overtak i utgangspunktet, men dersom en mindre bra utseende person gjør det, så er det bare alminnelig ufint.
|
|
|
#16 |
|
Forelska
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusFyrste tanke som dukka opp i hovudet når eg leste om fotballspelaren som meinte dette om kroppen til Beyoncé var denne: "Dust!"
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Kan man kaste stein i glasshusJeg synes fyren er en sopp og ja, det er helt kult at de finner det latterligste bildet av ham og kobler til den tåpelige uttalelsen. Han er sammen med hun som er avbildet under, og jeg anbefaler å se på resten av billedserien som heter Miss Norway, tatt av fotografen Andrea Gjestvang. Veldig interessant billedreportasje.
|
|
|
#20 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man kaste stein i glasshusSykt at denne jenta her, er forbilde for mange unge jenter. Du leser det på responsen hun får på bloggen. |
|
|
|
![]() |
|
|