|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Hva ønsker barna seg til jul da?Trenger litt inspirasjon her, folk maser etter ønskelister og jeg skal snart begynne på gavene selv. Sist redigert av M&S : 09-11-09 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Poden, som blir 7 i desember, ønsker seg
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Instrumenter - da spesielt gitar
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Jentene på 20 og 22 år er jeg litt usikker på.
|
|
|
#5 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Hvis jeg spør hva barna ønsker seg kan svaret variere fra dag til dag ...
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Vi har ikke snakket så mye om julegaveønsker ennå. Sjuåringen ønsker seg nok først og fremst Lego, så det blir nok endel av det. Den eneste gaven jeg har kjøpt til ham så langt er den nyeste Wallace & Gromit-filmen, Den enes brød, den andres død. Nye skøyter trenger han, men de må han antagelig få før jul hvis skolen skal på skøytebanen. Sist redigert av Filifjonka : 09-11-09 kl 11:50. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?De ønsker seg nesten hele lekekatalogen. Sist redigert av Dronningen : 09-11-09 kl 11:55. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Storebror ønsker seg alt han ser, så han er ganske enkel å kjøpe gave til. |
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Storebror:
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Storebror (5 år):
|
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Storesøster ønsker seg mobil eller smykke. Mellomsøster har egentlig ikke begrep om hva hun ønsker seg, hun svarte "ketshuuuuuup" da jeg spurte.
|
|
|
#13 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Jeg er forresten snart i havn med julegavene også. Jeg bestilte masse ulltøy til vennebarna i går.
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?Spill, spill og atter spill. (DS og PS3) Tror vi kan se fram til en rolig jul. Sist redigert av rine : 14-09-10 kl 10:07. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ønsker barna seg til jul da?
Det var en ett-innleggs-bruker som hadde et sååå bra julegavetips. Innlegget er slettet nå.
|
![]() |
|
|