|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Noen som vet om lignende lampe i hvitt?Vi skulle hatt en lampe over spisestua vår, men jeg sliter veldig med å finne lamper jeg liker. Dvs at jeg fant én for et år siden, men den kostet en god del mer enn vi synes vi kan påkoste oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om lignende lampe i hvitt?Morsomt. Jeg har denne lampen i blankt materiale. Har du sjekket den svenske butikken med mange lamper av samme designer ? www.globen.net I butikken jeg kjøte min lampe har de flere modeller hengende som jeg også likte.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Noen som vet om lignende lampe i hvitt?Jeg har venner som spraymaler alt de eier med sånn matt hvit spraymaling, det kunne fungere på denne. Jeg er dog usikker på om det er anbefalt nær lyspærer...
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Noen som vet om lignende lampe i hvitt?Takk for svar! Jeg har sett på de bastlampene tidligere, men jeg syntes materialet var veldig tett. Og hvis prisforskjellen i tillegg er veldig stor, er det ikke aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|