Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

God krem som tar vekk poser under øynene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 20:44   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

God krem som tar vekk poser under øynene?

En kollega fikk tilfeldigvis se passbilde mitt da vi satt og ventet på flyet for kort tid tilbake. Hun ser bilde av meg og klarer å få ut av seg "djeeeze, er det deg? Var du 20 eller noe?" Heldigvis skammet hun seg og ble skikkelig flau når hun så at bilde ble tatt i 2003, dvs for "bare" 6 år siden (dvs det året jeg fødte, jeg var 33 år)

Uansett, hun har et godt poeng. Jeg har blitt fryktelig mye eldre i ansiktet på noen år og det skyldes i all hovedsak poser under øynenen og kanskje til tider, litt mørke ringer ... Jeg påstår jo at jeg fungerer fint på 4-5 timers søvn hver natt men det er vel her hele cluet ligger, jeg sover rett og slett for lite og må slutte å rangle oppe om natta. Så det er en konkret ting å gjøre noe med.

Men, det må jo også finnes noen hjelpemidler tenker jeg, som en god øyekrem. Jeg husker jeg kjøpte en liten tube fra Dermatologica for lang tid tilbake, men at jeg overhode ikke synes at den var verdt det.

Er det noen som kan anbefale en dagkrem eller en krem for området rundt øynene, som la oss si, "demper" poser og skygger litt?

Gammel 10-11-09, 20:47   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God krem som tar vekk poser under øynene?

Er det ikke hemoroidekrem som er så poppis i kjendisverdenen? (Trekker sammen blodkarene, eller noe sånt.)

(Hvis du skulle tenke på å prøve det så fraråder legemiddelverket dette, altså.)

Beklager. Ikke mye hjelp herfra, altså.

Gammel 10-11-09, 20:49   #3
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker denne:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 20:51   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er det ikke hemoroidekrem som er så poppis i kjendisverdenen? (Trekker sammen blodkarene, eller noe sånt.)

(Hvis du skulle tenke på å prøve det så fraråder legemiddelverket dette, altså.)

Ok, fint at du la til nyttig tilleggsinfo (så for meg et billigere alternativ som kanskje også funket litt raskere **til julebordet**)

Gammel 10-11-09, 20:52   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jan Thomas pratet i alle fall varmt om det, men om det er veldig smart er vel et annet spørsmål.
Det finnes mange gode øyekremer som strammer opp huden rundt øynene og demper sorte ringer. Jeg bruker to forskjellige fra Dermalogica alt etter om jeg bare trenger en god, nærende krem som ikke tynger, eller jeg har sorte ringer som må trylles vekk.

Gammel 10-11-09, 20:53   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vanlige ansiktskremer er for "tunge" til den tynne huden rundt øynene. :sier de i reklamen:

Gammel 10-11-09, 21:09   #7
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Clinique All About Eyes og Exuviance Hydrating Eye Complex er produkter som jeg synes er veldig gode.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 21:54   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

No.7.

Gammel 10-11-09, 22:52   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oriflames øyegele, om den finnes lenger.

Gammel 11-11-09, 00:18   #10
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Clinique All about eyes

Gammel 11-11-09, 07:43   #11
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jan Thomas pratet i alle fall varmt om det, men om det er veldig smart er vel et annet spørsmål.
Det finnes mange gode øyekremer som strammer opp huden rundt øynene og demper sorte ringer. Jeg bruker to forskjellige fra Dermalogica alt etter om jeg bare trenger en god, nærende krem som ikke tynger, eller jeg har sorte ringer som må trylles vekk.

Hvilke to fra Dermalogica er det du bruker? Og hvilken til hva?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.