|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Jeg er så forkjølet, forpint og besværet,
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Biosolvon kan hjelpe. Jeg har brukt det, og synes at det hjalp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Skulle gjerne ha tipset deg om noe skikkelig glupt, men desverre så brukte jeg selv Cosylan da jeg hadde bronkitt. Ringte Fødestuen og fikk snakket med en fødselslege som sa at jeg kunne ta 10 ml før jeg gikk og la meg om kvelden.
![]() |
#4 |
Pauset
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?En liten advarsel. At noe kommer fra helsekost gjør det ikke tryggere. Ikke kjerringråd heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Bra poeng, Maz.
![]() |
#6 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Både Solvipect og Bisolvon kan brukes av gravide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Jeg fikk et eller annet på resept da jeg var gravid.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?
På apoteket fikk jeg beskjed om ikke å bruke Bisolvon.
![]() |
#9 |
Pauset
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Tenkte ikke på det i går men å skylle nesen er et godt poeng. Vi får jo ofte høre med ungene at snørr kommer i svelget om natten og forårsaker hoste. Må jo være det samme for oss voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
frakoblet
|
![]() Sv: Slimløsende hostemedisin for gravide (eller hva som helst som hjelper!)?Håper du er bedre nå? Når slimet er tykt og vanskelig å få opp, gjelder det å få i seg nok væske. Her i huset bruker vi mye nypeekstrakt og lager nypete.
![]() |
|
|