Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Baggy lue

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 19:22   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Baggy lue

Jeg trenger en ca oppskrift på baggy lue til jente. Jeg har fått sånn ca mønster (mms-blide av luen) som hun vil ha på den - den skal være lik H&M-lua som hun bare fant i grått og sort - og hun vil ha flere farger. Strikkende tanter er visst bra å ha da...

Tror jeg strikker i dobbel Sandnes Alpacca eller dobbel Smart. Enkel 1x1 rib nederst på lua, en omgang vrang og tre eller fire omganger rett m hver femte maske holdt foran arbeidet til neste omgang vrang. Det er i alle fall det jeg klarer å tyde ut fra bildene.

Så det jeg trenger er bare en enkel strikkeoppskrift - noen som har en liggende uten å måtte lete? Har lett gjennom mine lett tilgjengelige, og akkurat nå orker jeg ikke lete på Ravelry eller Knitty...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.