Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff fra luntetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ditt sinne / evne til å glemme
Hissig og glemmer det fort 33 50,00%
Hissig, og dveler lenge ved saken 13 19,70%
Blir sjelden arg og glemmer det uansett like fort 10 15,15%
Blir sjelden arg, men dveler lenge ved saken 9 13,64%
Dustepoll 1 1,52%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 16:09   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Spinnoff fra luntetråden

Med spørris.
Jeg møtte nettopp en av fordommene mine i døra.
Jeg hadde en oppfattelse av at man enten er hissig/kortsint eller at man er lite hissig/langsint. Nå ser jeg at flere av dere er både/og.
Hvordan er det med deg?

Gammel 12-11-09, 16:12   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff fra luntetråden

Hissig, og dveler lenge med saken.

Men ikke alle saker, da. Noen ganger er jeg bare bitchy, og da går det fort over. Men jeg kan være skikkelig langsint, og tilgir ikke alltid så lett.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 16:15   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hissig men aldri langsint. Eller, det går jo ei grense selv for meg; jeg er skikkelig langsur på brodern nå. Og det skal litt til, for å si det sånn.

Gammel 12-11-09, 16:15   #4
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Hissig og kortsint her.

Gammel 12-11-09, 16:19   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir sjelden arg, men dveler lenge ved saken. Eller - det stemmer ikke. De få gangene jeg blir arg så går det fort over. Jeg trenger ikke å bli arg for å dvele ved saken. "Dvele ved saken" betyr for mitt vedkommende at jeg har stemplet vedkommende for evig og alltid.

Gammel 12-11-09, 16:21   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hissig, og dveler lenge med saken.

Men ikke alle saker, da. Noen ganger er jeg bare bitchy, og da går det fort over. Men jeg kan være skikkelig langsint, og tilgir ikke alltid så lett.

Sukk. Her kjente jeg meg sørgelig igjen, gitt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 16:36   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan irritere meg kjapt også går det kjapt over. Men å få meg virkelig forbannet er nesten umulig. Dog varer det til gjengjeld mest sannsynlig livet ut.

Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:27   #8
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Blir sjelden arg, og glemmer det fort igjen.

Altså; altfor lang lunte, og glemmer det altfor fort. Nesten litt irriterende fort, siden jeg får en følelse av at andre mennesker tror jeg finner meg i hva som helst.

Dette kunne jeg ha skrevet.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:34   #9
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Jeg glemmer aldri ...
Heldigvis har jeg lang lunte, men hvis jeg blir skikkelig sint (og såret) henger det i ganske så lenge.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:37   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hissig, og dveler lenge ved saker. Men ofte kommer ikke hissigheten til syne før et par timer etterpå, dessverre eller heldigvis.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:45   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dronningen: Hvis hissigheten ikke kommer til syne før et par timer etterpå, er man vel pr.def. ikke hissig?

Selv er jeg hissig, men det går fort over. I enkelte, sjeldne, tilfeller, kan jeg dvele ved saken, men som regel gjør jeg det altså ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:51   #12
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hissigpropp, men ikke langsint.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:09   #13
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ganske så eksplosiv, men det går fort over.

Surner jeg derimot, så kan det henge i lenge.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 19:11   #14
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hissig, men det går fort over.

Gammel 12-11-09, 19:11   #15
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg eksploderer lett, men ramler fort ned igjen og klarer ikke være langsint selv om jeg enkelte ganger prøver hardt.

Gammel 12-11-09, 19:23   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hissig og glemsk.

Definitivt ikke langsint. - Går ikke å bærer på ting lenge før jeg blir sint heller - og er egentlig tilhenger av å bli ferdig med det med én gang - også de små ting.

(Rekker man ikke grønn mann, så er det lov å si "åååh", selv om det er helt uviktig i det store og hele)

Gammel 12-11-09, 19:26   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hissig og oppfarende, så er alt glemt på et blunk.

Gammel 12-11-09, 20:32   #18
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Jeg er ikke hissig. Men kan furte ganske lenge .

Gammel 12-11-09, 21:02   #19
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hissig, men takk og lov ikke langsint.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 21:04   #20
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Blir skjelden veldig sint, og glemmer det vanligvis fort. Men når jeg først blir sint er jeg sint og legger ikke skjul på det. Er muligens den dårligste skuespilleren verden har sett.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.