Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 00:12   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk på veggen(e) hjemme. Kan vi få se?


Er spent på hva slags type kunst det er.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:13   #2
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.


Er spent på hva slags type kunst det er.

Generell klatting med acrylmaling

Skal se om jeg finner noen bilder av bildene.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:15   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Her er to, det første malte jeg for et par år siden,
det andre malte jeg i begynnelsen av desember,
men har bare bilder av det halvferdig,
og jeg glemte selvsagt å ta bilde av det før
jeg leverte det til hun som skulle ha det









Jeg skal nok greie å finne bilder av de andre bildene mine også

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08

Sist redigert av LilleLeo : 11-01-07 kl 00:22.
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:17   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Generell klatting med acrylmaling

Skal se om jeg finner noen bilder av bildene.

Generell klatting høres spennende ut. Jeg har prøvd det, men er så lite kunstnerisk at selv det fikk jeg ikke til...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:21   #5
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Har klipt og limt fra en annen tråd her, håper jeg fikk det til. Du ser i alle fall sånn ca hvordn 2 av bildene ser ut





Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:22   #6
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Det røde bildet var det vel ikke enkelt å se? Skal se om jeg får tatt noe andre bilder.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:26   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det røde bildet var det vel ikke enkelt å se? Skal se om jeg får tatt noe andre bilder.

Det står en skikkelse der?

Kjempefine bilder, Heiko og LilleLeo!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:49   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Her fant jeg det jeg lette etter:

Disse henger på kontoret (sjekk tapeten )







Disse to henger i stuen:

Vanskelig å få frem rett dybde når man ikke ser det live


Dette elsker jeg!! Det er en kopi av et postkort jeg fant
på nettet for mange år siden. Det er langt i fra lik til originalen.

Dette har jeg malt på barnerommet hos en venninne:


__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 16:14   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jeg skjønner godt at dere kan ha egne malerier på veggene.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 11:13   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Dytter litt... Flere som vil vise?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 11:18   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jeg vil også se noen andres!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 11:26   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jeg klisser også bare med Akrylmaling. Velg ut farge(r) du liker og kliss litt her og der.

Kan legge ut et bilde her når jeg kommr hjem.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 11:38   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

masse fint!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 12:25   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Her er bildene jeg har på kjøkkenet:


Og her er noen jeg har i stua over skjenken der:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 12:50   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jeg gidder ikke ta nye bilder naa, men her er to hvor man i alle fall faar et innrykk av hva jeg har over sengen vaar og paa rommet til gutten min.


Sist redigert av liefje : 17-10-08 kl 11:55.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 12:58   #16
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Jeg har ikke bildene hengende så lenge før de byttes ut da.. til snekker-mannens store fortvilelse.. Han er livredd spikerhull!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 13:06   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg gidder ikke ta nye bilder naa, men her er to hvor man i alle fall faar et innrykk av hva jeg har over sengen vaar og paa rommet til gutten min.

Det gikk jo nesten ikke an aa se de paa gutterommet, saa jeg tok et bilde til likevel. Og ett av tulipanene paa kjökkenet.


Sist redigert av liefje : 17-10-08 kl 11:55.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 23:25   #18
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg har ikke bildene hengende så lenge før de byttes ut da.. til snekker-mannens store fortvilelse.. Han er livredd spikerhull!

Åh, de digget jeg!!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 23:31   #19
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Digger du meg!? (... det ene er selvprotrett..)

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:53   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har egenproduserte malerier/ kunstverk

Her er det abstrakt.
De bildene jeg har oppe pr dags dato er laget for å henge der de gjør. De skulle skape farge.
Jeg har et stort prosjekt som jeg håper å ferdigstille iløpet av sommeren. :hemmelighetsfull:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no