|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Gi meg navnet på den beste sjampoen for farget hår som trenger litt volum!Ja, jeg trenger absolutt et nytt shampo. Jeg har brukt litt forskjellige shampoer tidligere som Sebastian, Redken etc, men nå vil jeg gjerne høre hva deres beste shampo heter. Det skal være en god shampo og jeg har farget hår som godt kunne være litt tykkere så om det gir litt volum så er det bare pluss. Men det viktigste er tross alt at håret har det bra og at det ser pent og livfullt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum!Purology (? kan sjekke på badet når jeg kommer hjem) for farget hår. Fuktgivende, drøy og godtluktende (og dessuten vegansk i tilfelle du vil spise den). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum!
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum!Jeg bruker bare Paul Mitchell produkter og er kjempefornøyd (bruker de for fargebehandlet hår).
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum!Ikke Timotei, altså? |
![]() |
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum!
Bruker jeg også (volumshampoen). Bytter mellom den og Body Full fra Redken.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum!Er veldig fornøyd med Body Full fra Redken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste shampoen for farget hår som trenger litt volum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste sjampoen for farget hår som trenger litt volum!Er ikke Body Full gått ut av produksjon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg navnet på den beste sjampoen for farget hår som trenger litt volum!Sorry, jeg blandet med Body Double fra Sebastian. Søren at den forsvant! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|