|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Vi kunne etterhvert ha behov for en nett og grei sprinkelseng/babyseng med hjul. Finnes det noe alternativ til Stokke (som er rådyr ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?
Signerer! Tror de har hjul man kan feste på senger på IKEA.
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Vil gjerne ha en som er litt nettere og mindre enn Stokke, i hvert fall i starten. Det har med plass på soverommet å gjøre, rett og slett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Vi skal ha hengevugge i starten. Med kroker i taket her og der så kan vi lett flytte den fra stue til soverom osv. Vi har forsåvidt gulvplass på soverommet, men jeg synes det virker praktisk å slippe å ha noe på gulvet likevel. Så lenge som mulig.
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Stokke i minicrib varianten tar liten plass , Vi kjørte den rundt i vår 70 kvadratmetersleilighet da mini var liten . Det finnes jo noen brukte på finn . Vår er like fin etter snart 5 år . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tatt på
|
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Det er Mini Kit vi skal bruke for andre gang nå. Håper å få kjøpt selve senga brukt på Finn. Og den er så fin som nyfødtseng.
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Mini-kiten var inkludert i prisen da vi kjøpte vår seng, men jeg er enig med deg i at en hengevugge er vel så fint i starten!
|
|
|
#9 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Hva koster evt ny madrass til Stokke? (Dersom jeg kjøper seng brukt, mener jeg). |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nett babyseng/sprinkelseng med hjul?Madrassen er dyr og du trenger to forskjellige , da tror jeg nesten du kan gå for en ny seng . |
|
|
|
![]() |
|
|