Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lap top lunch box eller lignende i salg i Norge?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 15:44   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Lap top lunch box eller lignende i salg i Norge?

Hei, jeg hadde lagt min elsk på en Lap top lunch box som jeg skulle kjøpe herfra når jeg fikk lønn, men nå er selvsagt den varianten jeg hadde sett på utsolgt, og den de har koster mer og er vel spraglete for en 34-åring. Er det noen som vet om disse eller tilsvarende selges i butikker i Norge, enten på nett eller i Oslo? Jeg har haugevis med intoleranser og er avhengig av å ha med meg minst ett måltid per dag, så en sånn boks hadde gjort livet enklere!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:32   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lap top lunch box eller lignende i salg i Norge?

De er under 200-kroners-grensen på eBay, ser jeg. Litt vanskelig å finne noen som sender til Norge, men ofte gjør de det likevel hvis du sender en melding og spør.

Gammel 18-11-09, 20:07   #3
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Takk! Jeg fant akkurat ut at Granit på Grünerløkka har den typen jeg hadde før, som også er inndelt og praktisk, om enn ikke like fin - og så koster den en tredjedel av Laptop eller noe sånt.

Gammel 18-11-09, 20:24   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn hvis det likevel skulle være aktuelt, kan jeg tipse om Becky and Lolo. Jeg kjøpte 3 stk matbokser og totalt kom det seg på i underkant av 500 kroner inkl frakt. Men det var visstnok begrenset utvalg av farger, så det ble råsa til Lillemor og meg, og blått til Knerten.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:32   #5
ingling

ingling sin avatar

Standard

Takk! Der var de jo billige! Bare rosa, men det går jo fint. Spørs om det blir en likevel, da...

Gammel 18-11-09, 20:43   #6
ingling

ingling sin avatar

Standard

Hoi, 177 kroner! Den bestiller jeg glatt.

Gammel 18-11-09, 20:50   #7
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

hostbarn.no har også slike...

Gammel 18-11-09, 20:53   #8
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Sånn hvis det likevel skulle være aktuelt, kan jeg tipse om Becky and Lolo. Jeg kjøpte 3 stk matbokser og totalt kom det seg på i underkant av 500 kroner inkl frakt. Men det var visstnok begrenset utvalg av farger, så det ble råsa til Lillemor og meg, og blått til Knerten.

Hvor lang leveringstid var det?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:53   #9
ingling

ingling sin avatar

Standard

iBam: Utsolgt sist jeg sjekket. Uansett blir det over 100 kr billigere å bestille fra Becky & Lolo. Men takk!

Gammel 18-11-09, 21:34   #10
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Er Becky og Lolo en utenlandsk side? Må man isåfall betale toll og slikt?

Gammel 18-11-09, 22:04   #11
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Er Becky og Lolo en utenlandsk side? Må man isåfall betale toll og slikt?

Den er engelsk. Så lenge det er under 200 er det ikke toll på, og så slapp jeg å betale VAT, så det ble 177 eller noe sånt totalt. Nettleseren kræsjet litt på betaling, så må prøve igjen i morgen. Vet ikke leveringstiden, men tipper en ukes tid siden det er fra UK?

Gammel 18-11-09, 23:31   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Den er engelsk. Så lenge det er under 200 er det ikke toll på, og så slapp jeg å betale VAT, så det ble 177 eller noe sånt totalt. Nettleseren kræsjet litt på betaling, så må prøve igjen i morgen. Vet ikke leveringstiden, men tipper en ukes tid siden det er fra UK?

Ja, jeg tror det tok en ukes tid. En drøy uke, kanskje.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.