|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
tankefull
|
Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneVi snakket såvidt om julegaver til ungene i dag. Dvs jeg snakket, og mannen hørte halvveis etter. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg(oss) for julegave til ungene.Mine fikk cd spiller i 3 års alderen og bortsett fra og knekke antenna kjapt er den like fin i dag . Cdene som hun har til disp er enten brent til henne eller billige cd . Ingen er spesiellt ripete og det skyldes ikke akurat eieren . Kjøp en cdmappe slik at det er lett å legge bort cd og rydde . |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg(oss) for julegave til ungene.Vår 4 åring fikk cd spiller til jul i fjor, den blir brukt hver kveld til musikk og lydbøker. Har enda ikke ødelagt 1 cd og spilleren er også like hel. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg(oss) for julegave til ungeneJeg hadde kjøpt dukkevogn og dukke til jenta, hvis hun ikke har mye av slikt fra før. Eller andre dukkeleker. Jeg syns hun er for liten til ipod, ds og slike leker.
|
|
|
#5 |
|
tankefull
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg(oss) for julegave til ungeneTusen takk for innspill. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneIngen gode tanker til gutta, men et lite innspill ang. jenta og dukker har jeg. Vi har nemlig ei som be 6 i sommer og hun har aldri likt å leke med tradisjonelle dukker. Hun har fått vogn og dukker og vunnet en babyborn med masse hjemmestrikkede antrekk og alt man måtte ønske av familie og venner, men de eneste dukkegreiene hun liker å leke med er barbie-ish og de små med store hoder (som jeg aldri husker hva heter).
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneCD-spiller ville jeg kjøpt til 3 åringen. Jeg ville kjøpt en med radio og mulighet for usb også. Dessuten ville jeg kopiert alle cd'ene og bare latt henne ha kopiene (lært av erfaring). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungene
Nei, det er enkelt |
|
|
|
|
|
#10 |
|
nygift
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneKan du ikke kjøpe noe dukkeutstyr til 3 åringen så kanskje det blir mer interessant, ellers kan jeg bare anbefale fisher price learning laptop.
|
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneDet er jo tydelig at det er spilleting som står høyest på ønskelisten hos deg. Det er iallefall ikke vits i å kjøpe noe du vet ikke blir sett på.
|
|
|
|
#12 |
|
tankefull
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneTusen takk for flere gode innspill her! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
tankefull
|
Hvordan virker det når man legger det inn på USB? Det blir mer som en mp3 spiller da? Hvordan velger barnet hva det skal høre på da? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneHvis jeg har forstått min 7 åring rett så er det viktig at "spilletingen" han har faktisk er en Nintendo DS, for det er det alle andre har. Han fikk faktisk en PSP først fordi jeg syntes den var mer praktisk fordi den kunne spille filmer. Men det var en stort bomkjøp, det var DS han ville ha. Så det har han fått. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneIom at de fleste har DS, så er det kjekkere å få det samme, for de kan linke med hverandre, altså spille sammen på hver sin maskin |
|
|
|
|
|
#16 |
|
tankefull
|
Aha det hørtes jo lurt ut. Men det krever vel at de har samme spill også? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Ja det gjør det, men det er nok ikke et så veldig stort problem tror jeg. Det virker i allefall som ALLE har Super Mario. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
tankefull
|
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneOk, men hvis vi går for DS da, holder det med DS lite, eller bør vi like gjerne gå for DSI med det samme? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Enda en som trener
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneDS'en er mye bedre til spilling enn itouchen. Du får ikke så avanserte spill til den. Lillevenn har begge deler og det er helt klart DS'en som brukes mest. Itouchen er kjekk å ha på tur, veldig greit å kunne se film på flyet f.eks. LilleVenn, på 6, har itouch, DS, PC og tilgang til PS3, det er helt klart DS'en som er mest populær. Hun linker ofte sammen med vennene sine, de fleste ser ut til å ha DS. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger hjelp til å bestemme meg (oss) for julegave til ungeneJeg vet ikke, men regner egentlig med det. Nintendo pleier å gjøre det kompatibelt med gamlere versjoner. Jeg ville ha sjekket at man kan linke fra DS lite til DSI |
|
|
|
![]() |
|
|