|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Er bjørk ute?Nå er jeg ikke akkurat voldsomt opptatt av interiørtrender, for å si det forsiktig, men vi har kjøpt hus og må snart fornye oss litt. Generelt ligger vi ca. 6-10 år etter moten, har jeg en følelse av. Da vi kastet ut en del av furumøblene i stua (vi har fortsatt nok igjen
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er bjørk ute?Ut eller inn, kjøp det du liker. Du skal bo der og du skal trives med det.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er bjørk ute?Problemet med Ikea-bjørk, er at den blir gul.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er bjørk ute?Jeg har spisebord i bjørk og to vitrineskap som skal byttes ut til våren. Det får du veeeeeldig billig. Stolene trenger nok nye setetrekk. Bordet er i daglig bruk som kjøkkenbord, så det har noen riper, men fortsatt OK. 6 stoler har jeg. Plass til 8-10 rundt bordet litt avhengig av hvor tett man kan sitte.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Er bjørk ute?
Jeg synes det er fint, jeg da.
![]() |
![]() |
#12 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bjørk ute?Kjøp det du liker. Det nytter ikke å følge trendene som skifter hyppig om en da ikke er millionær. Selv synes jeg bjørk er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Er bjørk ute?Ja, jeg skal kjøpe det jeg liker, men det hjelper jo ikke hvis det jeg liker, ikke lenger er å få tak i.
![]() |
![]() |
#15 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er bjørk ute?Eg trudde eg var nytenkande og framtidsretta når eg har planar om å kjøpe spisebord i bjørk og ikkje i eik som majoriteten av kjentfolk har i heimane sine
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er bjørk ute?
Jeg synes helt lyse treslag som bikker over i grått er kjempefint, spesielt på gulv. Gulnet bjørk derimot, liker jeg ikke. Bjørk kommer vek forresten også i mange varianter. Mine foreldre har et litt dyrere bjørkebord. Det er ikke lyst i det hele tatt. Ikke gult heller, forsåvidt. Gyllent, vil jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bare sær
![]() Sv: Er bjørk ute?Jeg aner ikke, og bryr meg ikke. Vil ha bjørk og såpevasket bøk, og kommer til å fortsette å kjøpe det når jeg trenger noe nytt, slik jeg har gjort i 20 år nå.
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er bjørk ute?Den einaste spisestua i eik eg har likt, er ei frå Skeidar i såpevaska eik. Dessverre kostar den 4 gonger så mykje som alternativet frå Ikea
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er bjørk ute?Vi har bjørk fra Ikea 2003 og det er veldig moden for utskifting! Men spisebord/kjøkkenbord (kombinert) blir ikke byttet ut før ungene klarer å ikke ripe og hakke i bordet. Vitrineskapene er også bjørk - Bonde fra Ikea.
![]() |
|
|