Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Stjerne til juletretoppen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-09, 15:12   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Stjerne til juletretoppen

Jeg trenger en ny stjerne til toppen av juletreet, men har enda til gode å finne en jeg syns er skikkelig fin....

Er det noen som har en skikkelig fin stjerne å vise meg? Eller noen som vet om nettbutikker som har det meste av julepynt? Kanskje jeg finner noe der.

Jeg ønsker meg IKKE en slik hvit plast-stjerne.

Resten av treet her pyntes med glasskuler i klart og rødt glass.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:10   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen



Georg Jensen sin. Den har jeg lyst på, men jeg synes ikke den er verdt prisen i forhold til at den bare brukes én gang i året.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:15   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Jeg kjøpte spir (eller hva det nå heter?) i stedet for stjerne, for jeg fant ingen fine stjerner.

Sånn ser den ut i toppen av treet vårt:


Kjøpt på Åhlens.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:18   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg trenger en ny stjerne til toppen av juletreet, men har enda til gode å finne en jeg syns er skikkelig fin....

Er det noen som har en skikkelig fin stjerne å vise meg? Eller noen som vet om nettbutikker som har det meste av julepynt? Kanskje jeg finner noe der.

Jeg ønsker meg IKKE en slik hvit plast-stjerne.

Resten av treet her pyntes med glasskuler i klart og rødt glass.

Jeg har tre stykker, alle i sølv-aktig materiale. Jeg har lett lenge etter fine stjerner, så hvis jeg mot formodning finner en, så kjøper jeg den... Men jeg trenger forsåvidt ikke tre.

Jeg liker ikke Georg Jensen sin. :sikkert rar:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:21   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Opprinnelig lagt inn av allium, her.


Georg Jensen sin. Den har jeg lyst på, men jeg synes ikke den er verdt prisen i forhold til at den bare brukes én gang i året.

Nå liker jeg ikke akkurat den stjerna da, men jula varer jo tross alt nærmere 1/12 av hele året. Det er jo nesten 1/10.. Ja, gitt at hele desember er jul. Nå har jeg ikke akkurat treet framme fra 1. desember, da, men likevel... Det er sånn jeg tenker om julepynt i hvert fall!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:21   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

jeg er ikke overbegeistret for georg jensen sin.
Spir kunne jeg tenkt meg da, men mannen vil ha stjerne.

Syns alle butikkene bare har julekuler jeg. Nesten ingen som har stjerner...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:22   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Jeg tror den ene stjerna mi er fra Åhlens. Den andre lurer jeg på om kommer fra Kremmerhuset.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:50   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Georg Jensn sin er jo for bruk i advent også. Jeg liker den ikke så godt i messing.

Har sett masse stjerner i butikkene i år. Cornelias hus hadde illefall noen i dag, men fant dem ikke på nettet.
Et lite utvalg av "tretoppere" finner du her:
http://www.christmastimeuk.com/theme...s-Tree-Toppers

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:56   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Hm, hastet innom cornelias hus en dag, men så ingen da. Men da kikekt jeg ikke etter det heller. Kanskje jeg må en tur til da. De har jo uansett mye annet fint, så man risikerer ikke akkurat å gå ut uten å ha fått med noe fint i posen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:06   #10
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Den fra Rosendahl, Karen Blixen, syns jeg er kjempefin!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:09   #11
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Den fra Rosendahl, Karen Blixen, syns jeg er kjempefin!

Den var fin ja!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:16   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Den fra Rosendahl var ganske fin ja. Men litt blank kanskje.
Kjenner jeg blir nesten irritert på meg selv, det er jo faktisk bare en stjerne.

Hva med denne da?
Dumt det ikkes står hvor stor den er...


Fra Lobelia.no
Noen som har bestillt derfra før?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:18   #13
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Jo, størrelsen sto. 21cm over stjerna.
Det er i grunnen ganske stort for en stjerne...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:28   #14
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Eller denne fra Sofies villa.no

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:29   #15
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Jeg finner visst når jeg leter.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:35   #16
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Jeg vil ha lys i stjerna, og da må det bli en sånn i plast.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:36   #17
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg finner visst når jeg leter.

Men tråden gav i alle fall meg masse inspirasjon Jeg har i dag ei gullfarget stjerne, men ettersom treet pyntes i rødt, hvitt og sølv så hadde ei sølvstjerne passet bedre

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:47   #18
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg vil ha lys i stjerna, og da må det bli en sånn i plast.

Vil helst ha det jeg også, men vil unngå plast. Kan være man kan lure det til med noen av de metall.stjernene tror jeg. Særlig om man har små lys på treet.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:48   #19
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Men tråden gav i alle fall meg masse inspirasjon Jeg har i dag ei gullfarget stjerne, men ettersom treet pyntes i rødt, hvitt og sølv så hadde ei sølvstjerne passet bedre

Det er bra
Det er sikkert mange flere fine stjerner der ute på nettet. Sitter og kikker nå.

Kanskje vi skulle hatt en egen tråd med nettbutikker for julepynt.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 18:49   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stjerne til juletretoppen

Du har sett på Til Bords og Glassmagasinet?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no