Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva gjør jeg med håret?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 14:53   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjør jeg med håret?

Jeg vet ikke om dette er rette sted å legge dette, siden jeg sjelden opptatt av mote. MEN, jeg har lyst å få noen tips om hva jeg skal gjøre med håret mitt. Nå har jeg spart i lang tid, og det har blitt ganske langt. Jeg synes det er kult med langt hår, men skulle kanskje ønsket å friske opp litt, og gjort noe spennende med det. Jeg er ikke redd for håret mitt, så kom med forslag til hva som kan passe. Det kan være korte eller lange frisyrer.

Se på håret, og ikke det lite flatterende trynet mitt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Tovelangthår2.jpg (50,7 KB, 139 visninger)
Filtype: jpg Tovelangthår.jpg (42,8 KB, 118 visninger)
Gammel 20-11-09, 14:57   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med håret?

Du og meg Tove! Jeg har det samme problemet. Men jeg vil ikke gjøre så mye egentlig. Bare få det kortere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:59   #3
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et prosjet på gang. Må prøve å like meg selv litt bedre. Derfor må jeg prøve med noen små forandringer her og der, for å se om det kanskje hjelper.

Gammel 20-11-09, 15:01   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det ser litt tynt og slitt ut nederst, så jeg tror jeg bare hadde klipt det 10-15 cm, og kanskje klippet det litt opp mot ansiktet. Litt sånn Jennifer Aniston-aktig.

Du er forresten kjempesøt, Tove!

Gammel 20-11-09, 15:03   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Det er nok litt tynt nederst, ja. Slitt vettu. Har jo nesten ikke klippet det, siden jeg begynte sparingen i 2004. Jennifer har et flott hår, tja kanskje noe slikt.

Gammel 20-11-09, 22:15   #6
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes også det er kult med langt hår, og føler meg gammel hvis håret blir for kort. Men det hadde sikkert sett enda bedre ut om det hadde blitt trimmet litt i endene. Kanskje noen striper?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:17   #7
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

La det være helt. Eventuelt klipp av 5-6 cm i tuppene. Langt hår er nydelig, spesielt så langt som du har det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:18   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes håret ditt er kjempefint!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:20   #9
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Nydelig, langt hår. kanskje bare klippet det som er slitt?

Artig å se deg, fin er du.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:40   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Synes du hadde et flott hår. Levende og fint.
Du må ikke klippe det kort, men klart tuppene trengs å klippes og da blir håret mer fyldig og fint.
Siden du har så langt hår så hadde det kanskje vært litt stilig å klippe det i spiss bak - men da ødelegger jo det mye av lengden på sidene. Det krever også litt fyldig hår og det ser jo ut som at du har.
Håper vi får se etter-bilder.

Gammel 20-11-09, 22:49   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde bare klippet det litt på lengden og kanskje klippet det litt opp.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:57   #12
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Synes du hadde et flott hår. Levende og fint.
Du må ikke klippe det kort, men klart tuppene trengs å klippes og da blir håret mer fyldig og fint.
Siden du har så langt hår så hadde det kanskje vært litt stilig å klippe det i spiss bak - men da ødelegger jo det mye av lengden på sidene. Det krever også litt fyldig hår og det ser jo ut som at du har.
Håper vi får se etter-bilder.

Jeg tenkte litt på det. For da blir jo litt like langt som nå, liksom.

Gammel 20-11-09, 23:26   #13
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig huldrehår!

Jeg elsker forøvrig Jennifer Aniston looken, og kan godt se for meg at den passer til deg!

Gammel 21-11-09, 21:45   #14
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig fint hår du har!
tror jeg ville klipt lengden med 20cm, ( men ikke rett av.. litt mer rufsete!) og klipt det litt opp...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:37   #15
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Fint som det er synes jeg da

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:41   #16
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gi det en stuss, men ikke ta for mye. Bare sånn at det ser litt friskere ut.

Gammel 21-11-09, 22:45   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ei herlig dame altså, Tove!
Jeg synes hulderlooken er perfekt! - en god klipp, god sjampo og en real kur er mitt råd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.