Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Askestøvsuger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 21:24   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Askestøvsuger

Har du en slik og er du fornøyd med duppedingsen?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:27   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Askestøvsuger

Ja. Nei.

Ideen er god, men på den jeg har går filteret tett slik at suget blir borte. Dessuten støver det som f når man tømmer den. Jeg har gått over til å suge asken direkte med sentralstøvsugeren, og heller bytte pose litt oftere. Mye rensligere. Men da er det seff avgjørende at asken er HELT kald.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:53   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Askestøvsuger

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ja. Nei.

Ideen er god, men på den jeg har går filteret tett slik at suget blir borte. Dessuten støver det som f når man tømmer den. Jeg har gått over til å suge asken direkte med sentralstøvsugeren, og heller bytte pose litt oftere. Mye rensligere. Men da er det seff avgjørende at asken er HELT kald.

Jeg kjenner at jeg er skeptisk til å suge med sentralstøvsugeren.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:58   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Askestøvsuger

Jeg er veldig fornøyd, og det er lettvindt å tømme ovnene.
Det støver selvfølgelig når når jeg tømmer askepotten, men jeg gjør jo ikke det hver gang.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:59   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Askestøvsuger

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg er veldig fornøyd, og det er lettvindt å tømme ovnene.
Det støver selvfølgelig når når jeg tømmer askepotten, men jeg gjør jo ikke det hver gang.

Merke?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:04   #6
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Askestøvsuger

Nå leste jeg Askepott-støvsuger så jeg for meg en fin rosa håndholdt sak med disneymønster på.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:13   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Askestøvsuger

Jeg lurer også på om jeg må ha en sånn. Tømmer asken i komposthaugen, så støving er ikke noe stort problem.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:15   #8
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Askestøvsuger

Vi har askestøvsuger som kobles til sentralstøvsugeren. Den fungerer ypperlig og vi er veldig fornøyde Har ikke opplevd at filteret har gått tett.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:23   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Askestøvsuger

Her spar vi.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:25   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Askestøvsuger

Jeg hadde, men ga den vekk etter å ha prøvd den en gang på sentralstøvsugeren. Jeg tømte ovnen, og oppdaget til min store fortvilelse at det ikke så et askekorn i beholdere. ALT hadde gått i sentralstøvsugeren.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:44   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Askestøvsuger

Vi har aldri brukt vår.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:30   #12
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Askestøvsuger

Ja og ja. Har en kjøpt på Skeidar om ikke jeg tar feil ...den har fungert ypperlig til nå.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:38   #13
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Askestøvsuger

Vi har. Tror den heter Foma. Veldig godt fornøyd, grei måte å bli kvitt asken på. Ikke støver den så fælt når jeg tømmer den heller.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 01:23   #14
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Askestøvsuger

Interessant tråd, jeg har vurdert å kjøpe en sånn. Men en kamerat klagde over at det var så mye styr med å gjøre rent filteret hver gang, så jeg har vært litt skeptisk...

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 09:54   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Askestøvsuger

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Vi har. Tror den heter Foma. Veldig godt fornøyd, grei måte å bli kvitt asken på. Ikke støver den så fælt når jeg tømmer den heller.

Det er Foma sin jeg har sett på. Jeg tror jammen meg at vi skal ønske den til jul, jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 10:04   #16
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Askestøvsuger

Vi har hatt det i mange år og elsker den simpelten. Har den ikke rett foran meg nå, men det er en vanlig svart en til kr 300,-(?) som er kjøpt på Elkjøp. Ovnen er tømt på en svisj uten noe gris.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:30   #17
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Askestøvsuger

Jeg spar også, men jeg tenker at jeg kanskje hadde hatt bry til å ta bort asken litt oftere om jeg hadde hatt en støvsuger å gjøre det med.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no