Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Julegave til heklende svigermor?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 13:22   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Julegave til heklende svigermor?

Svigermor hekler og hekler, og jeg tenkte at årets julegave kunne være et bidrag til denne hobbyen hennes. Jeg tenker et fint sett med gode heklenåler, spennende oppskrifter, fint garn mm.
Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg å sette sammen en flott gavepakke til henne? Hvor og hva handler jeg?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 21:11   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til heklende svigermor?

Hva med å gå inn på garnstudio.no og se om du finner noe fint der?
Kanskje noe hun ellers ikke ville forsøkt?

Gammel 22-11-09, 22:22   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er hun sånn som hekler alt mulig?
Mange har favorittgarn til hekling og hekler helst med bestemte typer garn eller bestemte typer mønstre.

Dersom hun er altheklende er det en del fint på garnstudio.

Heklenåler tror jeg ikke jeg hadde kjøpt siden akkurat det er noe man gjerne har nok av som hekler.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:12   #4
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får kikke på garnstudio.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Heklenåler tror jeg ikke jeg hadde kjøpt siden akkurat det er noe man gjerne har nok av som hekler.

Jeg tenkte kanskje at det fantes noen spesielt gode heklenåler, jeg. Hun er av den nøysomme sorten, så hun hadde aldri funnet på å kjøpe noen fænsi greier.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:20   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.getknitted.com/acatalog/K...het_Hooks.html

Jeg hekler ikke, men jeg vet at strikkepinneutgaven av disse er veldig bra.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:36   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

http://www.getknitted.com/acatalog/K...het_Hooks.html

Jeg hekler ikke, men jeg vet at strikkepinneutgaven av disse er veldig bra.

Jeg har heklenål derfra (ja, ei ), og den er veldig god. Anbefales. Jeg kjøpte den på Husfliden her i byen.

Gammel 24-11-09, 11:49   #7
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

De heklekrokene er kjempegode, veldig lekre og fåes med brokadeetui:
http://www.dustorealpakka.com/tilbeh...nie_Wood.shtml

Gammel 24-11-09, 11:53   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

De heklekrokene er kjempegode, veldig lekre og fåes med brokadeetui:
http://www.dustorealpakka.com/tilbeh...nie_Wood.shtml

Dette er kanskje en safere gave til en storhekler enn oppskrifter/garn? Mange er nok som meg og har ganske faste men - for andre - veldig vage oppfatninger av hva de liker å hekle/strikke.

Gammel 24-11-09, 12:22   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Hva med heklepinneetui?

Min mor ønsker seg alltid gavekort på garn. Kanskje du bare skal gi henne det?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.