Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det helt ut med lange skjørt/kjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 16:23   #1
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Er det helt ut med lange skjørt/kjoler?

Skal alt være ca i knehøyde eller kortere nå for tiden? Jeg har kroniske ødemer (helvelser) i beina og det er ikke særlig pent kombinert med kjoler/skjørt med mindre de er lange. Men det er jo så vanskelig å finne noe som ikke er enten bunad, galla eller "hippie-ish".

Jeg har lyst til å pynte meg til julebordet, men det er et slit å finne noe. Løsningen blir alltid svart penbukse med press, høye hæler og en bluse som da må veie opp for manglende skjørt. Dvs den må være skikkelig pynta. Og det er ikke lett å finne det heller egentlig. Men finnes det egentlig lange skjørt/kjoler som ikke blir overpynta og som heller ikke er helt ut? Og hvor finner jeg i så fall det? Eller er det bedre å holde seg til buksa?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.