Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fyller jeg i pakkekalenderen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-09, 01:07   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hva fyller jeg i pakkekalenderen?

Min mor har kjøpt pakkekalender til ungene i år. Det er bare det at den kom uten pakker.
Hun gav den til ungene, så dermed er jeg nok nødt til å fylle den med gaver, selv om vi allerede har kjøpt lego kalender til gutta, og my little pony kalender til lillemor.

Jeg tenker at jeg får fylle den med ting de likevel skulle fått. Jeg har f.eks kjøpt ny strømpebukse og noen Hello Kitty sokker til snuppa. Dette tenker jeg at jeg pakker inn. Tannkostene bør fornyes igjen snart, så jeg kjøper det og pakker inn.
Pepperkakehuset kommer nok inni der en dag, og dagen etter kan vel kanskje pynten til huset være gaven.

Hva mer kan jeg finne på? Hva er fornuftig å kjøpe til gutter på straks 5 og rett over 7 år, samt ei jente på 3 år. Det står rett og slett stille.

De får åpne hver sin dag fram til 21. desember tenker jeg, de siste tre dagene får de få hver sin, siden det blir best at de får hver sin på julaften også. Tror det blir mest rettferdig sånn.

Håper dere kan hjelpe meg med tips?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.