|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Om man melder seg ut av StatskirkenHvor blir man da gravlagt?
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om man melder seg ut av StatskirkenMan gravlegges på gravlund sammen med "alle andre". Det er vel lovfestet at alle by default skal gravlegges. Noen gravlunder har ikke-vigslet området hvis det er symbolsk viktig for den som potensielt skal ligge der, men mange ateister (inkl. meg) kunne ikke brydd seg mindre. Jord er jord.
|
|
|
#3 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Om man melder seg ut av StatskirkenJa, jord er jord for meg osgå. Hvor jeg blir liggende er det samme. Bare jeg blir lagt en plass. Jeg har ikke noe tro på liv etter døden.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Om man melder seg ut av Statskirken
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Om man melder seg ut av Statskirken
Jeg også!
|
|
|
#8 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om man melder seg ut av StatskirkenMan kan søke om forskjellige ting. Får ikke lov å grave ned urnen i blomsterbedet da. Må være en viss størrelse på tomten, så bor man i blokk så kan man vel glemme å få med seg urnen hjem. Og så må man visst ha noen vitner på at asken havner der man har søkt om at den skal. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om man melder seg ut av StatskirkenKristoffer Scau fortalte på "Trygdekontoret" i går at han hadde tenkt å ha i testamentet sitt at de bare kunne kaste kroppen hans på dynga. Det er altså ikke lov fikk han vite.
|
![]() |
|
|