Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dette var noe dritt, ja

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 19:13   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Dette var noe dritt, ja, Oppdatert med enda mere dritt

Kloakken gikk tett i dag. Kloakk og vann fløyt nede på vaskerommet. Det er nede på vaskerommet i kjelleren sluken er.

Høres ikke det flott ut?

Dette trengte jeg nå før jul. Tør ikke tenke på regningen som kommer fra renovasjonsselskapet nå. Rørleggeren spurte forsiktig om det var noen sjanse for at jeg kunne vente til i morgen tidlig. Da ville det bli halvparten så dyrt. Jeg fikk ikke spurt hvor mange 1000 kr dette vil koste meg, men jeg regner jo med over 2-3000 kr.

Men med barn og ingen tilgang til do andre plassen og vann, så måtte jeg bare si at jeg måtte få dette ordnet nå.

De kom etter en time og nå er rørene åpne igjen. Og jeg skal vaske gulvet. Skikkelig drittjobb med andre ord.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.

Sist redigert av Crimina : 30-11-09 kl 08:43.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.